آوای جنوب

بزرگواری : طرح استانی شدن انتخابات سبب حذف قوم‌گرایی در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود

با اجرای طرح استانی شدن انتخابات، افراد سرشناس و نخبه و با تجربه در امر قانون‌گذاری انتخاب می‌شوند، افزود: با اجرای این طرح تمام نقاط محروم استان در سطح کلان دیده می‌شود

۸۴۵۱_۶۳۵۵۶۷۴۸۵۷۵۶۹۷۰۸۴۴_sنماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استانی شدن انتخابات مجلس سبب حذف قوم‌گرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.
آوای جنوب؛

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری با اشاره به طرح استانی‌شدن انتخابات مجلس، اظهار داشت: من موافق طرح استانی‌ شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هستم و به اعتقاد من این طرح به نفع استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح استانی شدن انتخابات، افراد سرشناس و نخبه و با تجربه در امر قانون‌گذاری انتخاب می‌شوند، افزود: با اجرای این طرح تمام نقاط محروم استان در سطح کلان دیده می‌شود.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای این طرح سبب می‌شود که وظایف قانونی نمایندگان نهادینه شود و نمایندگان استان بیشتر به دو وظیفه اصلی خود یعنی قانون‌گذاری و نظارت توجه کنند و کارهایی مانند آب و برق و جاده به عهده دستگاه‌های اجرایی است.

بزرگواری با بیان اینکه با اجرای طرح استانی شدن انتخابات مجلس، قوم‌گرایی برداشته می‌شود، عنوان کرد: با اجرای این طرح حزب‌ها و گرایش‌های سیاسی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی بیشتر نقش آفرینی می‌کنند.

وی تأکید کرد: با اجرای طرح استانی شدن انتخابات، وحدت و هماهنگی بیشتری در استان به وجود می‌آید و هر کدام از نمایندگان خود را نماینده تمام مردم استان می‌دانند و مسائل بخشی نگری و جزئی برداشته می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president