آوای جنوب

کنایه بزرگواری : تبلیغاتی که در خصوص اعتبارات صورت می‌گیرد، دروغ است

بزرگوارینماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس گفت: تبلیغاتی که گاهی اوقات از سوی برخی افراد در خصوص اعتبارات صورت می‌گیرد، دروغ است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری شامگاه سه‌شنبه در دیدار رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام با بیان اینکه بودجه‌ها و اعتبارات بر اساس شاخص‌ها تقسیم می‌شود، اظهار کرد: تبلیغاتی که گاهی اوقات از سوی برخی افراد در خصوص اعتبارات صورت می‌گیرد، دروغ است.

وی با بیان اینکه به طور مثال، ما نمایندگان و استاندار در شورای برنامه‌ریزی کشور ماده ۱۸۰ را بر اساس شاخص‌ها تقسیم کردیم که شاخص‌های حوزه چهار شهرستان ما ۳۲ میلیارد تومان، حوزه تاجگردون ۲۱ میلیارد و حوزه زارع ۲۹ میلیارد بود افزود: اگر شما شاخص‌های خود را به خوبی مشخص کنید، بیشتر به مقصودی که می‌خواهید، می‌رسید.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس تلاش شبکه بهداشت را در گرو سلامت مردم دانست و با متذکر شدن این مطلب که تا امکانات فراهم نباشد، سلامت مردم به وجود نمی‌آید، ابراز کرد: در حال حاضر وضعیت حقوقی پزشکان با ضریب ۱۹ است که با این وضعیت جدید پزشکان نیاز به مطب خصوص ندارند.

بزرگواری در خصوص تاسیس بیمارستان در چرام نیز، عنوان داشت: ماده ۲۱۵ بیمارستان دهدشت و چرام مشکلی جزیی دارد که باید برطرف شود، بنابر این نتوانستیم از ماده ۱۸۰ اعتباری بگذاریم و به بهمئی اختصاص دادیم که در آخر اردیبهشت ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی، تصریح کرد: زمین بیمارستان چرام آماده شود تا در سال آینده از ماده ۱۸۰ جهت ساخت بیمارستان اعتباری تخصیص داده شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president