آوای جنوب

برگزاری سوگواره وبلاگ‌نویسی عاشورائیان و عکس عزاداری در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۳۰۸۱۰۰۰۰۰۹۵_PhotoAمسئول کانون فرهنگی هنری عاشقان ظهور یاسوج از برگزاری سوگواره وبلاگ‌نویسی عاشورائیان و عکس عزاداری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

آوای جنوب؛

علیرضا سبزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: کانون فرهنگی هنری عاشقان ظهور مسجد قبای دولت‌آباد در ایام حزن و اندوه ابا عبدالله‌الحسین (ع) برنامه‌های متنوعی متناسب با این ایام اجرا می‌کند.

مسئول کانون فرهنگی هنری عاشقان ظهور یاسوج به برگزاری سوگواره وبلاگ‌نویسی عاشورائیان و عکس عزاداری در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: بخش وبلاگ‌نویسی این مسابقه با موضوع امام حسین (ع) و محرم و بخش عکس آن با عنوان عزاداری در استان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه را شناخت و آشنایی هر چه بیشتر دوستداران اهل ‌بیت (ع) با شخصیت والای امام حسین (ع)، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به اهل ‌بیت عصمت و طهارت به ویژه امام حسین (ع)، تلاش در راستای حضور پر نشاط علاقه‌مندان به اهل‌بیت (ع) در فضای مجازی و ارائه آثار فرهنگی ادبی در قالب جشنواره عنوان کرد.

سبزی در ادامه معرفی وبلاگ‌های نمونه و استاندارد از لحاظ فنی و محتوایی به علاقمندان در این زمینه، توسعه فرهنگ رفیع اهل ‌بیت (ع) از طریق فضای مجازی و گسترش و توسعه وبلاگ‌نویسی با موضوع محرم و شناسایی هنرمندان جوان و مستعد در زمینه محرم را از دیگر اهداف سوگواره وبلاگ‌نویسی بیان کرد.

این مسئول با اشاره به قوانین و مقررات مسابقه وبلاگ‌نویسی با تاکید بر اینکه هر فرد مجاز به ارائه یک وبلاگ در مسابقه است، افزود: فقط ساکنان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و هنگام ثبت‌نام نویسنده وبلاگ باید مشخصات حقیقی خود را در فرم ثبت‌نام وارد کند.

وی تاریخ مهلت شرکت در مسابقه وبلاگ‌نویسی را پایان ماه محرم عنوان کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ذکر شده برای ثبت‌نام به ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها و یا به وب سایت www.ashorapic.blogfa.com مراجعه و فرم مورد نظر را تکمیل کنند.

سبزی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند عکس‌های خود را به ایمیل سوگواره به آدرس ashoorapic@gmail.com ارسال کنند یا به وب‌ سایت اعلام شده مراجعه کنند.

وی گفت: جوایز این جشنواره کمک هزینه مشهد مقدس و جوایز ارزنده‌ دیگر است.

این مسئول با دعوت از عموم هم‌استانی‌ها برای حضور در این سوگواری خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم ولایت‌مدار و دوستداران اهل ‌بیت (ع) بار دیگر عشق و ارادت خود را به اهل‌ بیت (ع) خصوصاً سید و سالار شهیدان ثابت کنند و استقبال خوبی از این برنامه داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president