آوای جنوب

برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر در گچساران

آوای جنوب
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: راهپیمایی حمایت از رهبر معظم انقلاب و همچنین امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر فردا همزمان با استان برگزار می‌شود.

به گزارش آوای جنوب ازگچساران، یدالله مرادی در نشست ظهر امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران که در سالن کنفرانس فرمانداری با حضور فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر روسای ادارات برگزار شد، اظهار کرد: طرح اصلاح قیمت بنزین و سهمیه بندی آن با تصمین سران سه قوا و با حمات نظام انجام گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: متاسفانه در کشور و شهرستان شاهد سوء استفاده اشرار و اخلالگران از اعتراضات به حق مردم بودیم

وی با بیان اینکه در پی این اتفاقات مردم و دلسوزان نظام و انقلاب طی درخواست‌های مکرری خواستار برگزاری راهپیمایی امنیت و اقتدار در کشور شدند، ابراز کرد: راهپیمایی حمایت از ولایت و انقلاب و محکوم سازی حرکت اشرار مردم فهیم و انقلابی گچساران به صحنه خواهند آمد.

مرادی با بیان اینکه در این راهپیمایی حماسه‌ای دیگر خواهیم آفرید، عنوان کرد: راهپیمایی امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: مسیر این راهپیمایی از سمت پارک شهر- روگذر به سمت میدان امام خمینی (ره) خواهد بود.

سرنگونی فتنه و آشوب اغتشاشگران با همکاری نیروهای امنیتی و نظامی در گچساران

فرماندار گچساران گفت: همکاری دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نظامی موجب سرگونی فتنه و آشوب اغتشاشگران در این شهرستان شد.

سرنگونی فتنه و آشوب اغتشاشگران با همکاری نیروهای امنیتی و نظامی در گچساران

به گزارش آوای جنوب از گچساران، علی خوانپایه در نشست پیرامون برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور که در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین تصمیم سران ۳ قوا بوده است.

 وی با اشاره به حوادث چند روز اخیر گفت: با طرح اصلاح قیمت بنزین اتفاقاتی در سطح کشور و شهرستان گچساران رخ داد که خوشبختانه با مدیریت تمامی عوامل این فتنه و آشوب خنثی شد.

 فرماندار گچساران با اشاره به اینکه با توجه به بعد زمانی طی هفت ساعت مقاومت اغتشاش در گچساران خنثی شد، افزود: برای جلوگیری از تلفات جانی در حوادث اخیر بهترین مدیریت در این شهرستان جود داشته است.

بالاترین مقام اجرایی گچساران عنوان کرد: همکاری دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نظامی موجب سرگونی فتنه و آشوب این اغتشاشگران شد.

خوانپایه با اشاره به اینکه ما مسوولان اجرایی به غیر از وظایف تخصصی یک وظیفه عام المنفعه داریم که بایستی به آن جامه عمل بپوشانیم، ادامه داد: روسای ادارات این شهرستان از طوائف و قومیت‌های مختلف شکل گرفته است که انتظار می‌رود روسای ادارات و کارمندان زیرمجموعه در هم افزایی جامعه تلاش کنند.

 وی با اشاره به اینکه قبل از اعلام زمان اصلاح و سهمیه‌بندی بنزین جلسات متعددی در فرمانداری برگزار شد، گفت: در اولین شب که قرار بود افزایش نرخ و سهمیه‌بندی سوخت بنزین اعلام شود جلساتی تا پاسی از شب برگزار شد که با همکاری و همفکری توانستیم از خسارت زیادی در این شهرستان جلوگیری کنیم.

فرماندار گچساران عنوان کرد: در اغتشاش اخیر شهرستان گچساران به نسبت دیگر شهرستان کمترین تلفات جانی و خسارت داشته است.

خوانپایه با اشاره به برگزاری راهپیمایی حمایت از ولایت و سرنگونی اغتشاشات که فردا در شهرستان گچساران برگزار می‌شود، گفت: برخی از جوانان آگاهانه و یا غیرآگاهانه در اغتشاشات چند روز گذشته شرکت داشتند که با همکاری نیروی‌های امنیتی و انتظامی این آشوبگران دستگیر شدند.

وی با انتقاد از روسای ادارات ابراز کرد: انتظار داریم که روسای ادارات و مسوولان اداری حواسشان به اداره و محل کارشان باشد چرا که در چند روز اخیر اغتشاش برقراری امنیت هر اداره وظیفه زیرمجموعه آن است.

فرماندار گچساران ادامه داد: درحال حاضر موضوع حمایت از نظام و محکوم کردن این گونه اغتشاشات است که به اموال عمومی خسارت وارد شده است.

بالاترین مقام اجرایی گچساران با اشاره به اینکه تامین امنیت یک وظیفه همگانی است، ابراز کرد: شما مسوولان به عنوان تاثیرگذاران در جامعه و در بین مردم هستید.

 وی به حضور مسوولان در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور الزامی دانست و بر مشارکت همگانی تاکید کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president