آوای جنوب

برگزاری تجمع ” ما اجازه نخواهیم داد ” در یاسوج با حضور هدایت خواه

هدایت خواهکمیته دانشجویی پیگیری حقوق هسته‌ای قرارگاه دانشجویی شهید طیب از برگزاری تجمعی در حمایت از دیپلمات‌های هسته‌ای و تاکید بر گزاره برگ ملی در مذاکرات در شهر یاسوج خبر داد.

آوای جنوب؛

قرارگاه دانشجویی شهید طیب در اطلاعیه‌ای از برگزاری تجمعی در حمایت از دیپلمات‌های هسته‌ای و تاکید بر گزاره برگ ملی در مذاکرات در شهر یاسوج خبر داد.

در این بیانیه آمده است: شرایط روز کشور به گونه‌ای است که باید مفهوم دقیق دشمن را شناخت و مصداق‌های عینی آن را در دنیا شناسایی کرد چرا که اگر دشمن را نشناسیم از مذاکرات نتیجه قابل قبولی برون نخواهد آمد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: متأسفانه در طول حدود دو سال مذاکره گروهی که خود را روشنفکر می‌پندارند و گاها صاحب رسانه‌اند سعی در تطهیر چهره آمریکا داشته و با سیاه‌نمایی شرایط روز هدفشان تقابل دولت و ملت و فشار به هر دو برای رسیدن به هر توافقی بودند.

در اطلاعیه مذکور آمده است: زیاده‌خواهی و مطالبات خبیثانه غربی‌ها از یک سو و کج فهمی و جهالت برخی داخلی‌ها برای القای پذیرش هر توافقی از سوی دیگر، ما دانشجویان استان را بر آن داشت تا به پا خیزیم و تجمع «ما اجازه نخواهیم داد» را برگزار کنیم.

در این اطلاعیه تأکید شده است؛ در واقع تجمع ما اجازه نخواهیم داد به معنای آن است که قرمزی خطوطمان کم رنگ شدنی نیست، ما دانشجویان هم صدا با تمامی ملت ایران می‌خواهیم به تیم مذاکره کننده کشورمان بگوییم که با پافشاری بر خطوط قرمز نظام اجازه ندهند که عزت و شرف و حیثیت ملت لطمه ببیند و به همه این بزرگواران می‌گوییم که تلاش بی‌وقفه شما در طول این مدت را فراموش نکرده‌ایم و اگر زمانی به دلیل زیاده‌خواهی طرف مقابل و مقاومت انقلابی شما، مادامی که بر اصول و ارزش‌های انقلابی پافشاری نمایید ولو توافقی حاصل نشود کماکان مورد حمایت ملت خواهید بود.

در این اطلاعیه به اطلاع عموم ملت انقلابی و همشهریان عزیز می‌رسانیم که علی‌رغم اینکه هم اینک در فرصت محدود امتحانات پایان ترم به سر می‌بریم اما بنا به ضرورت و پا به پای تاکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب در موضوع مذاکرات هسته‌ای و عدم خوش‌بینی به طرف غربی و در واکنش به زیادخواهی سران غربی، تجمعی را در حمایت از دیپلمات‌های هسته‌ای و تاکید بر گزاره برگ ملی مذاکرات و اینکه هر توافقی باید از قبل به اطلاع ملت برسد، برگزار می‌شود.

این تجمع فردا سه‌شنبه ساعت ۱۶ در مسجد حضرت ابواالفضل (ع) یاسوج واقع در گلستان ۵ با حضور قاطبه دانشجویان و سخنرانی ستار هدایتخواه برگزار خواهد شد و فرزندان دانشجوی شما از همه مسئولان و مردم ولایی شهر یاسوج برای شرکت در این برنامه دعوت می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president