آوای جنوب

برخی از آقایان در کشور خوابند/ از حضور فرماندهان امنیتی تا غیاب برخی از صاحب منصبان در اغتشاشات اخیر گچساران

آوای جنوب

امام جمعه گچساران گفت: برخی از آقایان در کشور خوابند و این وضع را ایجاد کردند در حالی که به حقوق و مطالبات مردم توجه نمی‌کنند و دشمن هم سوء استفاده و موج سواری می‌کند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته شهرستان گچساران با توصیه و دعوت خود به رعایت تقوای الهی و پرهیز و اجتناب از گناه اظهار کرد: تقوا راه رسیدن به خدا و رستگاری است.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: امسال چهلمین سالگرد این نهاد است که به دستور معمار کبیر انقلاب پس از پیروزی انقلاب تشکیل شد.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع تولیدکنندگان ابراز کرد: رهبری بیان دارد که هم دوستان و دشمنان بدانند ما در عرصه جنگ امنیتی، نظامی و سیاسی دشمن را عقب زدیم و به توفیق الهی در عرصه جنگ اقتصادی به طور قاطع دشمن را عقب خواهیم زد.

حجازی افزود: دشمنان بدانندهیچ غلطی نمی‌توانند بکنند چرا که این ملت و مملکت شیعه امام زمان (عج) هستند و شهادت اوج عزت و افتخار این مردمان هستند.

وی ادامه داد: رهبری در ادامه بیانات خود عنوان داشت که به دوستان نیز توصیه می‌کنم هیچ‌گاه تردید به خود راه ندهید و نترسید و بدانید که این مملکت روز به روز مقتدرتر خواهد شد.

خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: باید بدانیم که علاج این مملکت ترویج تولید و حمایت از کالای داخلی است.

حجازی افزود: آن کسانی که به جای دیگری چشم دوخته‌اند بدانند که گره حل مشکلات این کشور حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها‌ عنوان داشتند که آقایان مسوول به برون کشور توجه نکنید و متاسفانه هنوز هم برخی آقایان چشمشان به برون کشور است و انتظار داریم مسئولین کشور به سخنان حضرت آقا جامه عمل بپوشانند.

خطیب جمعه گچساران با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج تصریح کرد: بسیجی بودن بس مقام بزرگی است و حضرت امام راحل بیان دارند که بسیج لشکر مخلص خداست.

امام جمعه گچساران گفت: در بحث اغتشاشات اخیر، اول اینکه از همه ملت بصیر ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایتمدار گچساران صمیمانه تشکر می‌کنم که دیروز در یک راهپیمایی باشکوه بازهم دشمن را مایوس کردید و تشکر ویژه‌ای دارم از کسانی که امنیت را به شهرمان بازگرداندند.

وی افزود: وقتی که جیره خواران و نوکران ترامپ احمق و جیره خواران منافق سعودی و آنهایی که دستوراتی دادند و تعدادی هم نادان و ناآگاه خیال می‌کردند که همین‌طور می‌توانند در این مملکت ناآرامی و اغتشاش ایجاد کنند اما کور خواندند و فرزندان هوشیار این مرز و بوم در مقابل ترفندهای دشمنان مقابله و ایستادگی کردند و نقشه‌های شوم دشمن را یک بار دیگر نقش برآب کردند.

حجازی اظهار کرد: در فراز ۱۱۹نهج البلاغه حضرت امیر علیه السلام به این نکته اشاره دارد که هم از مردم کوفه و هم از برخی افرادی که مقام و منصبی داشتند گلایه داشتند اینکه نباید من امیرالمومنین بروم صف مقدم جبهه و این سزوار نیست و اگر بروم چه کسی باید مملکت را مدیریت کند و چه کسی باید به مطالبات مردم رسیدگی کند و گلایه کردند از مردم و منصب داران که چرا به موقع حضور ندارید.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: در این اغتشاشات خیلی از فرماندهان نیروهای مسلح ما در وسط میدان امنیت از شهرمان ایستاده بودندو برخی از صاحب منصبان نبودند و برخی‌ها هم دیر به میدان آمدند.

وی گفت: این اغتشاشات به نوعی توهین به مردم و خانواده های شهداء بود و در شهرستانی که این همه شهید تقدیم انقلاب کرده است این عوامل بسیار نگران کننده است و نباید هیچ‌گاه اجازه بدهیم که چنین مواردی در این شهرستان اتفاق بیافتد و زمینه نباید برای کسی پیش بیاید که در این شهر اغتشاش و آشوب و ایجاد ناآرامی کند.

حجازی افزود: برخی از آقایان در کشور خوابند و این وضع را برخی از مسئولین ایجاد کردند در حالی که به حقوق مردم توجه نمی‌کنند و به مطالبات قانونی مردم توجه چندانی ندارند و بر این اساس دشمن هم سوء استفاده و موج سواری می‌کند.

وی ابراز کرد: مسئولین باید کارها را به خوبی مدیریت کنند و مسوولان هم کنار مردم باشند و امیدواریم که آخرین بار باشد این موارد اغتشاشات و ناآرامی ها به وجود بیاید چرا که وظیفه داریم در برابر قانون همه تسلیم باشیم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:باید تلاش کنیم و وقتی می خواهیم آبرومند و مقتدر باشیم باید صبر و تحمل کنیم تا از این پیچ‌ها و مشکلات هم با شایستگی عبور کنیم.

امام جمعه گچساران گفت: از مسئولین قضایی و امنیتی خواهش داریم که باز بررسی کنند و هر کسی که در این حوادث مقصر بوده است برخورد شدید و قاطع شود و بین صحنه گردان‌ها و مسببین اغتشاشات و بین جوانانی که فریب خوردند تفاوت قایل شوند که ان شالله همین گونه هم خواهد بود.

وی افزود: از مسوولان و از رئیس جمهور تا معاونین و وزرا تا مدیران خواهش دارم که به این ملت آگاه و پای صحنه از این به بعد نیز بیشتر توجه کنید و خالصانه توجه کنید و در کنار ملت باشید و سریع دشمن را بکوبید و فورا اغتشاش و اغتشاشگران را محکوم کنند و نه با کنایه و چند پهلویی رفتار کنند.
انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president