آوای جنوب

با نان خشک پاسگاه خود را بسازید ولی به میهمانی هیچ مسئول و شخصی نروید

.

آوای جنوب
انصاری گفت: امنیت اگر نباشد عدالت در توسعه و‌رفاه محقق نخواهد شد.همچنین در تمام ساعات و موقعیت های مکانی وجود امنیت ضروری است و ما به برکت تدابیر حکیمانه رهبری شاهد امنیتی در غرب آسیا هستیم، منطقه ای که کاسه ای پر از خون است و در این امنیت در تمام جهان زبان زد است.

به گزارش آوای جنوب؛ آیین افتتاح پاسگاه انتظامی دهستان راک با حضور سردار انصاری فرمانده ‌انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد و مسئولان دولتی و نظامی در دهستان راک برگزار شد.

علی رضا اتابک فرماندار شهرستان کهکیلویه درابتدای این آیین گفت: آنچه امروز مهم است در جامعه توسعه شکل نمیگیرد مگر اینکه زیر ساخت های آن در کنارش شکل بگیرد و امنیت و آرامش در کنار سایر نهاد ها و لازم و ضروری است.

اتابک گفت: هر کاری که در نظام صورت میگرد مرهون تلاش شهیدانی است که خون خود را در این راه نثار کردند و نیروی انتظامی نیز در استقرار نظم و امنیت و در کل کشور شهدایی را نثار انقلاب کرده است تا امنیت در تمام نقاط کشور برقرار باشد.

وی افزود: امروز در شهرستان کهگیلویه که یکی از شهرستان های بزرگ استان است، نیروی انتظامی نیز برای نظم و امنیت بیشتر در دهستان راک این پاسگاه را افتتاح کرد و احساس شد که مردم نیاز به راه اندازی این پاسگاه را دارند که بسیاری از مشکلات تردد تا سوق با راه اندازی این مکان حل خواهد شد و هرچند این منطقه از لحاظ مختلف امن است اما به هر حال وجود این پاسگاه در این منطقه لازم است.

سردار انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: امنیت همانند اکسیژن برای انسان است و اگر اکسیژن لحظه ای قطع شود آن انسان جان خود را از دست میدهد.

انصاری گفت: امنیت اگر نباشد عدالت در توسعه و‌رفاه محقق نخواهد شد.همچنین در تمام ساعات و موقعیت های مکانی وجود امنیت ضروری است و ما به برکت تدابیر حکیمانه رهبری شاهد امنیتی در غرب آسیا هستیم، منطقه ای که کاسه ای پر از خون است و این امنیت در تمام جهان زبان زد است.

وی به زمین انداختن پهباد آمریکایی اشاره کرد وگفت : وقتی همرزمانم در سپاه پاسداران از رهبری این امر را می خواهند و با وجود مخالفت برخی از مسئولین، رهبری اجازه زمین انداختن پهباد آمریکایی را صادر کردند و همین امر موجب افزایش اقتدار ماشد.

فرمانده انتظامی استان گفت: بعد از سرنگونی پهباد و توقیف کشتی، ترامپ و کشورهای اروپایی نشستند و برای برگشتن حیثیت و آبروی رفته خود نتیجه گرفتند که به ایران حمله نظامی کنند. اما ترامپ برای این کار با نوکران منطقه ای خود و با نتانیاهو مشورت کرد و نتانیاهو به ترامپ گفت که ایران رهبری دارد که اگر کسی کوچکترین تعرضی نسبت به ایران صورت گیرد خاک تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کند و هر گز این کار را انجام ندهید که این کار خود کشی است. حال اینها حکایت از چه مسئله ای دارد؟

انصاری گفت: مردم دشواری های متتعددی را دیدند اما با همه این ها پای کار نظام جمهوری اسلامی ایران ماندند و این را بارها با خون خود و با مال خود نشان دادند و حال مسئولین باید پاسخ سوالات مردم در زمینه های مختلف‌ را دهند.

وی افزود: برای راه اندازی پاسگاه باید از ستاد کل نیروهای مسلح مجوز گرفته شود و آنقدر نامه نگاری شد تا توانستیم پاسگاه های جوکار، موگرمون ، راک ویک پاسگاه در بهمئی را راه اندازی کنیم.

انصاری تصریح کرد: دشمن در جنگ سخت نتوانسته با جوانان ایران زمین مقابله کند و در همین راستا از راه جنگ نرم وارد شد و با افزایش آسیب های اجتماعی نیت نابودی خانواده های ایرانی را دارد. در بحث آسیب های اجتماعی، خانواده ها ، علما ، فرهنگیان و مدارس باید تلاش کنند و ۲۷ نهاد باید به همراه نیروی انتظامی وارد کار شود تا مشکلات برطرف شوند.

وی افزود: در بحث مواد مخدر ۸۰۰ جلسه و کار گروه فرهنگی انجام شد تا بتوانیم پیشگیری لازم در زمینه آسیب های اجتماعی همه وارد شوند و دغدغه خود بدانند تا مشکلات برطرف شود.

سردار انصاری به نیروهای تحت امر خود توصیه ای کرد و گفت: با نان خشک پاسگاه خود بسازید ولی به میهمانی هیچ مسئول و شخصی نروید.

سردار انصاری در حاشیه این آیین افتتاح از کشف و ضبط کلاهای قاچاق خبر داد و گفت: ۷ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در محور های مواسلاتی استان کشف شد و در همین راستا قریب به ۱۰۰۰ نفر قاچاقجی را دستگیر کردیم و ۵۰۰ دستگاه خودرو حامل کالای قاجاق توقیف شد.

انصاری گفت: به لطف الهی و با همت و تلاش همکاران و شورای تامین استان و شهرستان ها توانستیم در رتبه های برتری قرار بگیریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president