آوای جنوب

مدير جهاد دهدشت:

بانک کشاورزی شعبه دهدشت به جای پرداخت تسهیلات، بنگاه داری می کند

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه با اشاره به پرداخت نکردن تسهیلات به کشاورزان از سوی بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی شعبه دهدشت به جای پرداخت تسهیلات، بنگاه داری را در پیش گرفته است.

آوای جنوب؛

عبد الله قیصری روز سه شنبه در شواری کاشت شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اصلی این بانک، توسعه بخش کشاورزی است افزود: بانک کشاورزی این شهرستان تسهلات بخش کشاورزی را به صنف های دیگر واگذار می کند.

وی انحراف در تسهیلات کشاورزی شهرستان را یک معضل خواند و اظهارکرد: بانک کشاورزی باید به صورت تخصصی در راستای ارایه خدمات به کشاورزان فعالیت کند.

قیصری با اشاره به نارضایتی کشاورزان از ارایه بیمه محصولات تصریح کرد: حمایت از کشاورزان برای افزایش تولید محصولات ضروری است.

رییس بانک کشاورزی شعبه دهدشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه تسهیلات کشاورزی در راستای قانون پرداخت می شود گفت: تاکنون تسهیلات زیادی به کشاورزان پرداخت شد که عودت داده نشدند.

محمد جواد رازدشت با اشاره به پرداخت تسهیلات به همه کشاورزان افزود: جهاد کشاورزی باید افراد فعال در حوزه کشاورزی را به بانک معرفی کند.

وی نرخ سود تسهیلات به کشاورزان را ۱۷ درصد اظهارکرد و گفت: تسهلات هر هکتار گندم آبی ۱۲ میلیون ریال وجو شش هزارمیلیون ریال است.

فرماندار کهگیلویه نیز با اشاره به مهم و ضروری بودن مثلث کاشت، داشت وبرداشت گفت: زیربنایی ترین فصل توسعه در بخش کشاورزی فصل کاشت است.

کرامت کریمی با اشاره به معوقات بانکی افزود: ارایه راهکارهای لازم از سوی کارشناسان برای بازپرداخت تسهیلات کشاورزی ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت خوب کشاورزی شهرستان اظهار کرد: هزینه تسهیلات در حوزه کشاورزی، شکوفایی این بخش را در پی دارد.

کریمی تعامل و همکاری همه نهادها در راستای توسعه بخش کشاورزی را ضروری دانست و تصریح کرد: نباید منابع ملی بصورت غیر مجاز به کشاورزان واگذار شوند.

شهرستان کهگیلویه با جمعیتی افزون بر ۱۵۳ هزار نفر ۵۷ هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات کشاورزی دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president