آوای جنوب

بازدید سرزده فرماندار گچساران از ادارات شهرستان + تصاویر

۱۱۱۱۱۱۱۴۰۰۲۰۱۰۹۰پیش از ظهر امروز فرماندار گچساران به همراه جمعی از کارشناسان فرمانداری از ادارات کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و تامین اجتماعی شهرستان بازدید و از نزدیک با ارباب رجوع های این ادارات به صحبت پرداخته و نسبت به انجام امورات و مرتفع کردن مشکلات آنها تاکید کردند.

آوای جنوب؛

در این بازدید فرماندار گچساران گفت: ۱۰۵ هزار و ۹۲۱نفر از جمعیت این شهرستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

عبدالرحیم رحیمی، تعداد بیمه شده های اصلی این شهرستان را بیش از ۲۵ هزار و ۸۴۹ نفر عنوان کرد و افزود: با افراد تحت تکفل، این تعداد به ۹۸ هزار و ۸۱ نفر می رسد.

وی همچنین تعداد مستمری بگیران این شهرستان را ۳۹ هزار و ۱۴ نفر دانست و گفت: با احتساب افراد تحت تکفل آنان، این اداره به افزون بر ۳۹ هزار و ۲۶ نفر در این خصوص خدمات دهی دارد.

رحیمی تصریح کرد: از تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی ۸۲۲ مشاغل آزاد، ۱۹۵اختیاری، یکهزار و ۴۸راننده، ۵۸۱ قالی بافی، ۱۷ هزار و ۲۰ کارگر ساختمانی و دوهزار و ۹۳۹ بیمه بیکاری هستند.

وی افزود: برنامه های سازمان تامین اجتماعی در زمینه گسترش چتر حمایتی به منظور بالا بردن سطح امنیت زندگی افراد جامعه قابل قبول و ارزشمند است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. کارمند گفت:

    این امارهارافرماندارازکجا گرفته واقعاجای تاسف داردتمام امارفوق اشتباه است بعدش کدوم کارشناس فرمانداری بااین اقابود اینهمهه عکاس وفیلم برداربرای چه اگرمیتونی عمل کن شعارتوخالی نده توکه گفته بودی تادوهعته ویگه رسی تامین اجتماعی رامشخص میکنی ومدیرکل راهم برمیداری پس چی شددیگه ارزش نداره تغییراتت اقای فرماندار

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president