آوای جنوب

فتاح محمدی:

بازداشت / برای مدیرانی که از در اختیار قرار دادن تجهیزات لازم برای انتخابات کوتاهی کنند

با هر مدیری که از ظرفیت‌های موجود برای انتخابات استفاده نکند برخورد شدید می‌شود

فتاح محمدیمعاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هر مدیری که در استفاده از ظرفیت دستگاه اجرایی خود برای برگزاری انتخابات همکاری نکند برخورد شدید و حتی بازداشت خواهد شد.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی عصر امروز در همایش فرمانداران و بخشداران استان کهگیلویه و بویراحمد که در دهدشت برگزار شده بود همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه انتخابات را ضروری خواند و اظهار داشت: با هر مدیری که از ظرفیت‌های موجود برای انتخابات استفاده نکند برخورد شدید می‌شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کوتاهی و امتناع مدیران از در اختیار قرار دادن تجهیزات لازم برای اجرای انتخابات حتی اگر لازم باشد با بازداشت همراه خواهد بود.

وی انتخابات را یک آزمون بزرگ در سطح ملی و بین المللی دانست و با اشاره به حساسیت این آزمون تصریح کرد: با توجه به نخستین تجربه انتخاباتی دولت تدبیر و امید باید برای تحقق شعار و برنامه‌های این دولت با ایجاد تسلط و توانمندی در بدنه اجرایی انتخابات همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشیم.

محمدی تهیه شناسنامه برای هر شعبه اخذ رای در جهت شناسایی نیازمندی‌ها و آسیب شناسی انتخابات گذشته را لازم خواند و با بیان این‌که باید به تناسب حساسیت شعبه نیروی انسانی،تجهیزات و امکانات تامین شود افزود: هر شهرستان ظرفیت خود را در راستای تامین نیازمندی‌ها و بر اساس شناسنامه شعب احصا کند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکیل جلسات مختلف شهرستانی و استانی برای آمادگی کامل را از جمله برنامه‌های هماهنگی برگزاری انتخابات در استان برشمرد و گفت: جلساتی با دبیران احزاب، معتمدین و افراد با نفوذ،احزاب و تشکل‌های سیاسی و دانشجویی به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.فارس/

وی تعداد شعب اخذ رای در سطح استان را ۸۵۰ مورد دانست و با بیان این‌که ممکن است تا زمان برگزاری انتخابات تغییراتی در تعداد شعب ایجاد شود تصریح کرد: ۵۵ درصد شعب ثابت و مابقی سیار هستند.

محمدی از تسویه مطالبات عوامل اجرایی انتخابات گذشته تا قبل از برگزاری انتخابات خبر داد و تصریح کرد: ۶۳ درصد حق الزحمه عوامل اجرایی و نیروهای برگزاری انتخابات پرداخت شده و ۳۷ درصد مابقی تا قبل از اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president