آوای جنوب

بارش باران موجب تخریب دو باب منزل در مارگون بویراحمد شد

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بویراحمد گفت: بارش باران که از شب گذشته در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده موجب آبگرفتگی و تخریب دو باب منزل مسکونی در روستاهای بورک علیا و سفلی بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد شد.

آوای جنوب؛

شاهرخ کناری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شماری از منازل مسکونی در بورک علیا، سفلی و سیلاب و کلوار بویراحمد نیز بر اثر بارش باران دچار آبگرفتگی شده که خسارت جدی به آنها وارد نشده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات امدادی از سوی نهادهای مربوطه به مردم نقاط دچار آبگرفتگی انجام شده، بیان کرد: هر کدام از این روستاها بین ۶۰ تا ۷۰ خانوار و جمعیتی افزون بر ۲۰۰ نفر دارند.

کناری از مسدود شدن جاده ارتباطی روستاهای بورک علیا و سفلی بخش مارگون بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: با همکاری عوامل راهداری مارگون این جاده ها بازگشایی شده و هم اکنون رفت و آمد در آنها جریان دارد.

وی عنوان کرد: بر اساس گزارش بخشدار روستای مهریان بویراحمد ۴۰ باب منزل مسکونی در این روستا دچار آبگرفتگی شده که به دلیل قرار نگرفتن در محدوده شهر امکان ارایه خدمات به آنها از سوی شهرداری یاسوج وجود ندارد.

کناری ابراز داشت: از ظرفیت سایر دستگاه های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به منازل آسیب دیده در روستای مهریان و مناطق اطراف آن استفاده خواهد شد.

وی افزود: به دلیل آبگرفتگی مسکن مهر منطقه سروک یاسوج و مسدود شدن جاده ارتباطی آن عوامل شهرداری یاسوج در حال رفع این مشکل هستند.

کناری گفت: بارش برف در مناطق مله شوره، تنگاری، کاکان و مارگون بویراحمد نیز صبح امروز در ساعاتی موجب کند شدن عبور و مرور شد که با تلاش ماموران راهداری کهگیلویه و بویراحمد این مسیرها بازگشایی شده است.

وی بیان کرد: خسارت های ناشی از بارش باران در حوزه های مختلف شهرستان بویراحمد پس از برآورد اولیه به همراه جمع بندی سایر مستندات به مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارسال خواهد شد.

کناری اظهار کرد: تمام دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان بویراحمد در حالت آماده باش قرار دارند و آماده ارایه خدمات لازم به مردم در مناطق مختلف این شهرستان هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president