آوای جنوب

اولتیماتوم دادستان کهگیلویه و بویراحمد به سایت‌های بدون مجوز/ دامن‌زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای ممنوع

کرمی با اخطار به فعالیت سایت‌های بدون مجوز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایت‌های بدون مجوز فکری به حال خودشان کنند از این‌رو از فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی رسانه انتظار می‌رود به سایت‌های بدون مجوز فضا ندهند

کرمی دادستاندادستان کهگیلویه و بویراحمد به سایت‌های بدون مجوز در استان اولتیماتوم داد.

آوای جنوب؛

مهرداد کرمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی رسالتی اصلی اصحاب رسانه است که باید به اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق باشد، اظهار کرد: رعایت ارزش‌ها و هنجارهای مورد پذیرش جامعه باید در اخبار و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها لحاظ و رعایت شود.

دادستان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رعایت اخلاق حرفه‌ای، دینی و اسلامی مد نظر اصحاب رسانه باشد، گفت: رسانه‌ها باید همراه جامعه باشند و اگر غیر از این باشد و رسانه‌ها بر علیه و خواست جامعه و ارزش‌های آن حرکت کنند هرگز مورد استفاده مردم نخواهند بود.

کرمی تصریح کرد: رسانه‌ها باید تبعات احتمالی و انتشار اخبار از لحاظ سیاسی و اقتصادی و سنتی را مدنظر قرار دهند، بی‌گدار به آب نزنند و به آنچه می‌نویسند واقف باشند.

این مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها و سایت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از بزرگنمایی بپرهیزند، تصریح کرد: گاهی رسانه‌ها از کاه کوهی می‌سازند و یک موضوع کوچک را بزرگ‌نمایی می‌کنند که باید از این کار اجتناب کنند.

کرمی با بیان اینکه رسانه‌ها از دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای دوری کنند، گفت: شایسته نیست هیچ یک از ما به خصوص اصحاب رسانه به مسائل قومی و قبیله‌ای دامن بزنند و رسانه‌ها از بزرگنمایی افراد، شایع پراکنی و دامن‌زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای خودداری کنند.

دادستان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان افزود: باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان و خدمت به مردم استفاده شود.

وی اصحاب رسانه را به رعایت انصاف، اخلاق و رعایت حرمت اشخاص توصیه کرد و یادآور شد: توهین، افترا و نشر اکاذیب جرم است که متاسفانه در تمام سایت‌ها و مطالبی که در سایت‌ها به کار می‌رود مشاهده می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: هیچ موضوع، متن و خبری که امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کند به هیچ قیمتی پذیرفتنی نیست.

کرمی با اخطار به فعالیت سایت‌های بدون مجوز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایت‌های بدون مجوز فکری به حال خودشان کنند از این‌رو از فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی رسانه انتظار می‌رود به سایت‌های بدون مجوز فضا ندهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president