آوای جنوب

انجام ۱۲۴ مورد بازرسی از بازار گچساران / تشکیل ۴۰ پرونده تخلف طی چند روز گذشته

.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: از زمان تغییر نرخ بنزین تاکنون بیش از ۱۲۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان صورت گرفته است.
انجام 124 مورد بازرسی از بازار گچساران / تشکیل 40 پرونده تخلف طی چند روز گذشته

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، ارسلان عباسی امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به اصلاح و سهمیه‌بندی بنزین گفت: از زمان آغاز طرح سهمیه بندی و اصلاح نرخ بنزین نظارت بر بازار  و اصناف گچساران  تشدید یافته است.

 وی با اشاره به اینکه  آنچه تعزیرات حکومتی انجام می‌دهد یک تکلیف و وظیفه قانونی در راستای ایجاد یک بازار اسلامی و مورد رضایت مصرف کننده است، گفت: از زمان تغییر نرخ بنزین تاکنون  بیش از ۱۲۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان صورت گرفته است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران عنوان داشت، در این راستا ۴۰ پرونده تخلف گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید در این اداره تشکیل شده است.

عباسی  ابراز کرد: همچنین در این مدت به ۳۲ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد و در صورت رفع نکردن مشکلات با این متخلفان برابر قانون اعمال خواهد شد.

  وی با اشاره به اینکه در حال حاضر  ۶ اکیپ مشترک اداره تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت  در راستای ایجاد بازاری متعادل بر اصناف نظارت و قیمت‌ها را  رصد می‌کنند، عنوان کرد:  شهروندان هرگونه گرانفروشی را می‌توانند به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president