آوای جنوب

انتقاد فتاح‌پور فرماندار چرام از بی‌نظمی مدیران این شهرستان

فرماندارچرامفرماندار چرام با اشاره به نظم و انضباط مدیران گفت: بی‌نظمی برخی مدیران چرامی بخشودنی نیست.

آوای جنوب؛

ابراهیم فتاح‌پور صبح امروز در شورای اداری چرام با اشاره به شعار سال جاری با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، اظهار کرد: همه ادارات، نهادها و گروه‌ها خارج از تعلقات و گرایش‌های سیاسی متناسب با ظرفیتی که دارند در خدمت‌گذاری سنگ‌ تمام بگذارند.

فرماندار چرام با بیان اینکه ائمه جمعه خط مقدم تعامل بین ملت و دولت هستند، عنوان داشت: ائمه جمعه در تحقق شعار سال و خواست مقام معظم رهبری، نقش کلیدی و محوری دارند، چرا که مهمترین منفک جامعه اسلامی ایرانی نماز جمعه است که همه گروه‌ها حضور پیدا می‌کنند و نقش وحدت‌آفرین ائمه جمعه در این خصوص بسیار تاثیرگذار است.

وی در ادامه با اشاره به نظم و انضباط مدیران و با تاکید بر سرلوحه قرار دادن این مهم، اظهار تاسف کرد که برخی از مدیران در این خصوص کوتاهی می‌کنند و برخی از مدیران نیز با تاخیر زیاد در جلسه حضور پیدا کرده و تعدادی نیز فقط جانشین تعیین می‌کنند، اگر مدیری قرار است به خارج از شهرستان برود از قبل باید هماهنگی کند.

این مسئول با اشاره به روز روابط عمومی و با اشاره به این مطلب که جامعه امروز یک جامعه ارتباطاتی است، خاطرنشان کرد: در گذشته ارتباطات به شکل دیگری بود، اگر دیروز کفتر نامه‌بر را داشتیم ولی امروز پست‌های سریع‌السیر را داریم، فضاهای مجازی که با کمترین زمان بیشترین اطلاعات را مخابره می‌کنند.

فتاح‌پور در ادامه به سالروز فتح خرمشهر نیز اشاره داشت و ابراز کرد: مدیران عزیز سعی کنند در حد توان خود بیشترین تلاش را در جهت گرامیداشت این روز بزرگ و عزیز داشته باشند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به اراده ملت ایران در زمان جنگ، اضافه کرد: امروز فرماندهان نظامی ما به‌خصوص در حوزه زمینی با فرماندهان عالی‌رتبه نظامی برابری می‌کنند و این به تمام دنیا نیز ثابت شده است.

وی در بخش بعدی از سخنان خود، برگزاری کنکور سراسری در چرام را نقطه عطفی در شهرستان دانست و ابراز کرد: سال‌های گذشته این آزمون در کهگیلویه انجام می‌شد و تعداد داوطلبان زیاد و فضای فیزیکی کم بود که باعث نارضایتی داوطلبان و والدین آنان شده بود.

این مسئول به پرداخت بدهی ادارات نیز اشاره داشت و متذکر شد: خط قرمز ما مدارس هستند که متاسفانه دوستان ما در آب و فاضلاب انشعاب مدارس را قطع کردند، انتظار داریم حرمت آموزش و پرورش در فصل امتحانات نگه داشته شود ولی مدیران نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president