آوای جنوب

در آستانه میزبانی از 5 شهید گمنام

.انتقاد رئیس بسیج دانشجویی /در چنین مواقعی مسئولان در خواب هستند

اگر قرار بود خواننده‌ای در استان حضور پیدا کند و اگر قرار به برپایی سیرک در شهر یاسوج بود دستگاه‌ها و از جمله شهرداری نهایت آمادگی را داشتند

رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد مسئولان در آستانه استقبال از پنج شهید گمنام گفت: شهر یاسوج رنگ و بویی برای استقبال از شهدای گمنام ندارد.

آوای جنوب؛

 شهرام مهدوی‌مطلق ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت ایام محرم و همچنین با بیان اینکه استان ما فردا میزبان پنج شهید گمنام دفاع مقدس است، گفت: متاسفانه مسئولان ما در چنین مواقعی در خواب هستند.

وی ادامه داد: اگر قرار بود خواننده‌ای در استان حضور پیدا کند و اگر قرار به برپایی سیرک در شهر یاسوج بود دستگاه‌ها و از جمله شهرداری نهایت آمادگی را داشتند.

رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به غیر از دانشگاه علوم پزشکی که خود میزبان پیکر ۲ شهید گمنام است بقیه دستگاه‌ها کاری انجام نداده‌اند و انگار قرار نیست فردا در استان اتفاقی رخ دهد.

وی با انتقاد از صدا و سیمای استان که تنها برای اطلاع‌رسانی تبلیغ کرده و برای استقبال از شهدا در استان برنامه‌ای که شورآفرین باشد پخش نکرده است، افزود: مسئولان ما باید روزی به خود بیایند و از این خواب همیشگی در مواجهه با برنامه‌هایی از این دست بیدار شوند.

به گزارش فارس، کهگیلویه و بویراحمد و مشخصا شهر یاسوج از معدود نقاطی در کشور است که در مناسبت‌های مختلف چه شادی و چه عزا کمترین نوع تزیین‌ها و برنامه‌های جانبی را داشته و تاکنون چندین و چند بار این معضل بزرگ توسط علما و روحانیت گوشزد شده اما گوش هیچ مدیری هم بدهکار نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president