آوای جنوب

انتقادات امام جمعه گچساران از برگزاری متینگ‌های انتخاباتی در گچساران و برخورد با خانم محجبه در همایش

بد رفتاری با یک خانم محجبه که در جلسه اعتراض می‌کند، کار درستی نیست، کاری نکنیم که در بیرون شهر عده‌ای نسبت به مردم گچساران بدبین شوند

حجازیامام جمعه گچساران گفت: برخی‌ها متینگ‌های انتخاباتی نابهنگام و زودرس در شهرستان برگزار می‌کنند و متأسفانه در این متینگ‌ها به سران فتنه توجه می‌شود.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران، اظهار داشت: خداوند متعال و سبحان انسان را خلیفه الله منصوب کرد ولی هر انسانی نمی‌تواند خلیفه الله باشد.
وی با بیان اینکه انسانی می‌تواند خلیفه الله باشد که اهل تقوا و حلال و حرام باشد، افزود: انسانی که اهل تقوا و به خداوند نزدیک باشد می‌تواند خلیفه الله باشد.
امام جمعه گچساران با تأکید بر اینکه جامعه‌ای فقیر می‌شود که از اهل بیت(ع) فاصله گیرد، گفت: مسئولان باید به گونه‌ای کار و مدیریت کنند تا مردم از خداوند ناامید نشوند.
حجازی بیان کرد: اگر زندگی بر کسی سخت و دشوار شود ممکن است که وی از خداوند ناامید شود بنابراین مدیران باید به مردم خدمت‌رسانی کنند تا زندگی بر افراد دشوار نگردد.
خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم با اشاره به تهدید نظامی مقامات آمریکایی علیه ایران، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به آمریکایی‌ها فرمودند که شما غلط می‌کنید و دوران بزن و در رو گذشته است.
حجازی عنوان کرد: مقام معظم رهبری خطاب به آمریکایی‌ها فرمودند که آن زمان که انقلاب اسلامی ایران تازه شکل گرفته بود همه دنیا و شرق و غرب بسیج شده بودند نتوانستید کاری کنید و اکنون نیز که مقتدرتر از گذشته هستیم نمی‌توانید کاری کنید.
وی افزود: که نتانیاهو به آمریکایی‌ها اعتراف کرده است که ایران می‌تواند در عرض چند دقیقه اسرائیل را از بین ببرد.
امام جمعه گچساران گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ملت ایران مذاکره زیر تهدید را برنمی‌تابد و من با مذاکرات زیر شبح تهدید موافق نیستم.
حجازی به جنایات آل سعود در یمن اشاره کرد و افزود: آل سعودی‌ها با سران صهیونیسم با هم می‌نشینند و شرب خمر می‌کنند.
وی با بیان اینکه ما جنایات آل سعود و همپیمانشان را محکوم می‌کنیم، تصریح کرد: رفتار آل سعود رفتار مسلمانان نیست و ما به مسلمان بودن آن‌ها شک داریم.
خطیب جمعه گچساران با اشاره به اینکه آل سعود اجازه نمی‌دهند که دارو و غذا به مردم مظلوم یمن برسد، ابراز کرد: ما به تمام دنیا اعلام می‌کنیم که طرفدار مردم مظلوم یمن و سایر مظلومان عالم هستیم.
حجازی به ۱۸ اردیبهشت روز جهانی هلال احمر اشاره کرد و گفت: زحمات و خدمات‌رسانی نیروهای هلال احمر به افراد به ویژه محرومان و نیازمندان را ارج می‌نهیم.
وی با اشاره به ۱۸ اردیبهشت روز بیماری‌های خاص، بیان کرد: برخی‌ها در سطح شهرستان بیماری‌های حاد همچون کلیوی، کبد و به ویژه اعتیاد که معضل خانمان‌سوز بوده دارند که انتظار داریم همه به ویژه مسئولان پیگیر باشند.
امام جمعه گچساران به سالروز تأسیس بسیج سازندگی اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که باید بسیجی از جوانان مقتدر، آگاه و اندیشمند شکل گیرد.
حجازی با انتقاد نسبت به برگزاری میتینگ‌های سیاسی در گچساران، عنوان کرد: من همیشه عرض می‌کنم که تلاش و سعی می‌کنم در خطبه‌ها کمتر انتقاد کنم ولی متأسفانه بی‌توجهی‌های برخی‌ها سبب می‌شود که من در خطبه‌ها گلایه‌هایی داشته باشم.
وی اظهار داشت: برخی‌ها متینگ‌های انتخاباتی نابهنگام و زودرس برگزار می‌کنند و متأسفانه در این متینگ‌ها به سران فتنه توجه می‌شود.
امام جمعه گچساران با تأکید بر اینکه برگزاری متینگ‌های انتخاباتی زودهنگام خلاف قانون است، تصریح کرد: مردم ایران در حماسه ۹ دی نشان دادند که از کسانی که به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بی حرمتی می‌کنند، بیزار هستند.
حجازی گفت: رهبر معظم انقلاب به این دلیل همیشه از فتنه صحبت می‌کنند زیرا می‌دانند که فتنه خطر بوده و ایشان از عمق فتنه آگاه هستند.
وی با اشاره به اینکه بد رفتاری با یک خانم محجبه که در جلسه اعتراض می‌کند، کار درستی نیست، عنوان کرد: کاری نکنیم که در بیرون شهر عده‌ای نسبت به مردم گچساران بدبین شوند زیرا در گچساران منافق، فتنه‌گر، ضدولایت فقیه و ضد انقلاب نیست.
امام جمعه گچساران ابراز کرد: امیدوارم رفتارها در آینده به گونه‌ای باشد که من در خطبه‌ها تنها تشکر کنم و از کسی گلایه نکنم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    درود بر شما . انسان شریف و والا مقام

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president