آوای جنوب

انتصاب مدیران فنی، اجرایی و نظارت‌ بر راه‌های راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

انتصابطی حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی انتصاب، مدیران مدیر فنی، اجرایی و نظارت‌ بر راه‌های راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شد.

آوای جنوب؛

محمدحسین نصیری‌راد طی حکمی از سوی حسن فدایی به عنوان مدیریت فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد و جایگزین علی پروره شد.

همچنین طی حکم دیگری که از سوی حسن فدایی صادر شد، مهرعلی خالدی به عنوان رئیس اداره نظارت راه‌های اصلی و فرعی از مجموعه‌های مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان منصوب شد.

در این آیین معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مدیریت فنی و اجرایی یکی از بازوهای توانمند و متخصص اداره‌کل راه و شهرسازی است که منشاء خدمات ارزنده‌ای به مردم استان بوده است.

غفار حسن‌زاده با بیان اینکه تغییر و تحول در هر مجموعه‌ای امری معمول است، خاطرنشان کرد: مدیریت و ویژگی‌های پروره زبانزد خاص و عام و قابل تحسین بود و همچنین نصیری‌راد از نیروهای توانمند و با تجربه این اداره‌کل است.

مدیریت پیشین فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان نیز با ارائه گزارش از خدمات و عملکرد این مدیریت، بیان داشت: هیچ پروژه غیرفعال و نیمه کاره رها شده‌ای در این مدیریت وجود ندارد و علیرغم مشکلات اعتباری همواره پروژه‌های در دست اقدام مدیریت فنی و اجرایی فعال بوده است.

علی پروره با تقدیر از همکاران خود در مدیریت فنی و اجرایی، بیان کرد: نیروهای این مدیریت به لحاظ تخصص و تعهد در بالاترین سطوح علمی و فنی هستند که همه از با مدارج بالای علمی و کاری قوی می‌باشند.

مدیریت جدید فنی و اجرایی نیز در این مراسم با اشاره به توان و تخصص نیروهای فنی و اجرایی، ابراز داشت: هدف همه ما رشد و توسعه استان خواهد بود که این امر نیازمند همکاری و تلاش همه همکاران است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president