آوای جنوب

براي اولين بار

انتخاب مدیران مدارس متوسطه بر اساس آزمون انجام می شود

زارع پورمدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب مدیران مدارس متوسطه بر اساس آزمون و کسب نمره قبولی برای اولین‌بار در سطح کشور خبر داد.

آوای جنوب؛

صبح امروز نشست شورای انجمن اولیا و مربیان استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان چرام در منطقه گردشگری طسوج این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، شورای معاونین مدیرکل، فرماندار چرام، مدیر آموزش و پرورش گچساران به نمایندگی از روسای مناطق و سایر اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان حضور داشتند.

هادی زارع‌پور در حاشیه این نشست، اثربخش‌ترین نوع مدیریت را مدیریت مشارکتی دانست و اظهار کرد: در سایه این نوع مدیریت، مسائل حل‌شدنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیریت مشارکتی مبتنی بر خرد جمعی و اظهارنظر همه افراد و گروه‌ها است، عنوان داشت: نتیجه اثربخش این نوع مدیریت تعالی افکار و عقاید است.

وی با اشاره حدیثی از امام علی (ع) که همه آرا و اندیشه‌ها را به هم بزنید تا بهترین متولد شود، ابراز کرد: جلسات انجمن اولیا و مربیان از همین سنخ است و خروجی این جلسات رفع بسیاری از مشکلات فروبسته آموزش و پرورش است.

این مسئول در ادامه خواستار خارج شدن جلسات انجمن اولیا و مربیان از حالت صوری و تشریفاتی شد و عنوان داشت: باید این جلسات را به شکل واقعی تبدیل کنیم.

زارع‌پور با اشاره به بودجه کم و سرانه ناچیز مدارس، از درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش سخن گفت و بیان کرد: استفاده مطلوب از فضاهای آموزش و پرورش می‌تواند درآمدهای خوبی برای آموزش و پرورش باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پایان از انتخاب مدیران مدارس متوسطه بر اساس آزمون و کسب نمره قبولی برای اولین‌بار در سطح کشور خبر داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. حسن ابتکار گفت:

    جناب آقای زارع پور اگر این طرح در سال قبل در گچساران اجرا می شد بیش از دو سوم از مدیران مدارس فعلی گچساران نمره قبولی از آزمون نمی گرفتند جا دارد که با همت و دستور جنابعالی از آقای پورالحسینی شروع نمائید تا مدیران نالایقی که آموزش فرزندان این شهرستان را زیر سوال بردند
    از مدیران مدارس شاهد و نمونه ها و سمپاد تا مدیر مدارس عادی شهر و روستا که در سال گذشته عوض شدند باید بازنگری شود

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president