آوای جنوب

امام جمعه چرام: مسئولان نظام مواظب راه‌اندازی جو تبلیغاتی دشمنان علیه سپاه باشند

امام جمعهامام جمعه چرام گفت: مسئولان نظام باید در گفتار و کردار خود، خصوصا در اظهار نظرهای خود بسیار دقت کنند، مبادا حرفی بزنند که دشمنان نظام و سپاه از آن سوء‌استفاده کرده و جو تبلیغاتی علیه سپاه راه‌اندازی کنند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دوم اردیبهشت، سالروز شکل‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از ابتکارات امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در جهت حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شد.

امام جمعه چرام، اضافه کرد: سپاه پاسداران از بدو تاسیس تاکنون خدمات بسیار ارزنده‌ای به نظام اسلامی ارائه کرده است که می‌توان به مبارزه با گروه‌های تجزیه‌طلب در غرب کشور، مانند مریوان، پاوه و کردستان اشاره کرد.

وی، افزود: سپاه در هشت سال دفاع مقدس در کنار نیروهای نظامی دیگر توانستند ۸ سال دفاع مقدس را با سربلندی به پایان برساند و زمانی وظیفه سازندگی را چه در داخل و چه در خارج از کشور، مانند لبنان بر عهده گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام طزری با بیان اینکه امروز سپاه در عرصه فرهنگی و نظامی دستاوردهای مهمی را به دست آورده اند، ایجاد حلقه‌های صالحین و بالا بردن توان رزمی در تولید سلاح‌های مدرن را از نمونه‌های این فعالیت دانست.

خطیب جمعه چرام با متذکر شدن این مطلب که اگر بخواهیم به عملکرد سپاه نگاهی داشته باشیم باید ببینیم دیگران و به خصوص دشمنان در مورد سپاه چه نظری دارند، گفت: امروز شاهد آن هستیم که یکی از ارگان‌هایی که همواره از سوی دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی مورد هجمه‌های فراوان قرار می‌گیرد، سپاه انقلاب اسلامی است.

وی، افزود: همین هجمه‌ها نشان‌دهنده موفق بودن نقش سپاه و جایگاه آن است، اما امروز عده‌ای به بهانه‌های سیاسی و اینکه سپاه را سدی در مقابل خواسته‌های نامشروع خود می‌بینند، به آن حمله می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام، تصریح کرد: هر گروه و هر کسی که عمداً و یا از روی غفلت، حرفی یا عملی علیه سپاه داشته باشد باید بداند که آب در آسیاب دشمن می‌ریزد.

طزری، متذکر شد: خواسته دشمنان نظام تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و اگر سپاه آسیب ببیند، کشور اسلامی ما و انقلاب ما با مشکلات فراوان روبرو خواهد شد.

امام جمعه چرام، تاکید کرد: مسئولان نظام باید در گفتار و کردار خود، خصوصا در اظهار نظرهای خود بسیار دقت کنند، مبادا حرفی بزنند که دشمنان نظام و سپاه از آن سوء‌استفاده کرده و جو تبلیغاتی علیه سپاه راه‌اندازی کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president