آوای جنوب

امام جمعه باشت: فرمان نوروزی رهبری بهترین راهکار مقابله با اختلاف‌انگیزی دشمن است

امام جمعه باشتامام جمعه باشت گفت: فرمان نوروزی رهبری بهترین و تنها راهکار مقابله با اختلاف‌انگیزی دشمن است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت صبح امروز در حاشیه زیارت گلزار شهدای این شهرستان به مناسبت سال نو در جمع خبرنگاران ضمن تبریک آغاز سال جدید و عید نوروز به تمام ملت ایران اظهار کرد: امیدواریم در سالی که مزین به نام بی‌بی دو عالم و با ایام فاطمیه تقارن یافته ملت مسلمان و خوب ایران اسلامی با توسل بر ائمه اطهار و حضرت زهرا سالی سرشار از برکات و خیرات داشته باشند.

وی در ادامه در راستای نام‌گذاری شعار سال به نام « دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» توسط مقام معظم رهبری گفت: انتخاب این جمله کوتاه و اما پر از معنا و مفهوم توسط رهبر فرزانه انقلاب با تدبیر و بسیار هوشمندانه بوده چرا که نکات بسیار ارزشمندی در این جمله خلاصه شده است.

امام جمعه باشت افزود: جهت اول انتخاب این نام زیبا و پر از مفهوم اشاره دارد به اوضاع منطقه و کشورهای منطقه که در ناامنی به سر می‌برند و دشمن نیز در این راستا از حربه اختلاف و تفرقه استفاده کرده تا به جامعه اسلامی ضربه وارد کند که نمونه بارز آن گروه تکفیری داعش بوده که به نام دین علیه دین اقدام می‌کند.

این استاد حوزه به مذاکرات هسته‌ای اشاره و اظهار کرد: مذاکرات هسته‌ای مسئله بسیار مهم امروز ما محسوب می‌شود و در زمانی که تیم مذاکرات ما با اقتدار در حال مذاکره است ملت و دولت باید با همدلی و هم‌زبانی خود از تیم مذاکرات حمایت کرده تا مذاکرات را به خوبی پشت سر بگذارند.

وی یادآور شد: اگر چه دوگانگی در سخنان کنگره و دولت آمریکا از ضعف سیاسی در این کشور حکایت می‌کند اما ملت ایران اسلامی وحدت، همدلی و هم‌زبانی خود را حفظ خواهد کرد.

خطیب جمعه باشت در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله انتخابات مجلس و خبرگان در سال ۹۴ پرداخت و تصریح کرد: کشورما باید همدلی و وحدت خود را در موضوع انتخابات حفظ کند چرا که انتخابات نشانه دموکراسی در کشور ما بوده و در حالی که دشمن در تلاش است فتنه‌گری کرده و یا اختلاف ایجاد کند احزاب و گروه‌ها باید هوشیار باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president