آوای جنوب

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

افراد پایبند به انقلاب و رهبری برای سخنرانی مراسم ۱۳ آبان معرفی شوند

لیستی از سخنرانان در اختیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار داده شد که از تمام ظرفیت‌های سخنرانان استانی برای این مراسم استفاده خواهد شد، ضمن اینکه سخنرانان شهرستانی با نظر امام جمعه و فرمانداران

فتاح محمدیمعاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که به انقلاب و رهبری پایبند هستند برای سخنرانی در روز یوم الله ۱۳ آبان در این استان انتخاب شوند.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز عاشورا و گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی دشمنان در تلاش و تکاپو برای مقابله با انقلاب اسلامی برخواستند و امروز کل یوماً عاشورا ،کل یوماً کربلا شعاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تقارن عاشورای حسینی و یوم‌الله ۱۳ آبان بیان کرد: حفظ و پاسداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در راستای تعمیق فرهنگ عظیم عاشورا است.

وی ۱۳ آبان را نماد استکبار ستیزی و آزادی خواهی برای تمام مردم دنیا برشمرد و گفت: حضور پررنگ مردم در بسیاری از مناسبت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اعلام پیمان با آرمان‌های والای انقلاب و هم اعلام انزجار از دشمنان و زورگویان تاریخ است.

این مسئول افزود: در راستای برگزاری بهتر مراسم ۱۳ آبان این مراسم در جلوی مصلی امام(ره) در شهر یاسوج پیش‌بینی شده که پس از عزاداری هیئات مذهبی و تجمع آنان در جلوی مصلی حضرت امام(ره) بیانیه دانش‌آموزی، دانشجویی و بیانیه طلاب که با هم تلفیق شده قرائت می‌شود.

محمدی عنوان کرد: مراسم روز عاشورای حسینی از دو مسیر فلکه جهاد به سمت مصلی حضرت امام خمینی(ره) و اکبرآباد به سمت مصلی در شهر یاسوج پیش‌بینی شده که انتظار داریم نیروی انتظامی و پلیس راه استان در برقراری نظم و جلوگیری از ایجاد ترافیک در شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شهرداری شهر یاسوج نسبت به پاک‌سازی فضای شهر در روز ۱۳ آبان همت کند.

وی به دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله ملک حسینی در روز تاسوعای حسینی اشاره کرد و گفت: بیت شریف این عالم برجسته اعلام کردند به خاطر حرمت تاسوعای حسینی دومین سالگرد این بزرگوار برگزار نخواهد شد لذا به هیئات مذهبی، مداحان و مبلغین اطلاع رسانی شود تا در مراسمات، سخنرانی‌ها و مداحی‌های خود یادی از این بزرگوار و همچنین روحانی وارسته حضرت آیت‌الله مهدوی کنی شود.

این مسئول در خصوص سخنرانان مراسم ۱۳ آبان عنوان کرد: لیستی از سخنرانان در اختیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار داده شد که از تمام ظرفیت‌های سخنرانان استانی برای این مراسم استفاده خواهد شد، ضمن اینکه سخنرانان شهرستانی با نظر امام جمعه و فرمانداران انتخاب خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه از سخنرانانی که به نظام و رهبری پایبند هستند در مراسمات استفاده شود، خاطرنشان کرد: مراسم عاشورا حسینی روز سه‌شنبه رٱس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود و هیئات مذهبی در ساعت ۱۰ صبح برای انجام مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در بیرون مصلی حضرت امام(ره) تجمع و پس از قرائت بیانیه یوم‌الله ۱۳ آبان نماز ظهر روز عاشورا در مصلی حضرت امام خمینی(ره) در شهر یاسوج اقامه می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president