آوای جنوب

اعلام حمایت هدایت خواه از آیت‌الله سیدشرف الدین ملک‌حسینی در انتخابات خبرگان

هدایت خواهنامزد انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: آبروی خود را برای انسجام نیروهای انقلابی و ولایی گذاشتم.

آوای جنوب؛

ستار هدایت‌خواه امشب در جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه حتی تا دو ساعت و ۳۰ دقیقه مانده پایان وقت نام‌نویسی از انتخابات مجلس دهم به دنبال حضور در انتخابات نبودم، گفت: حتی قبل از این به دوستان اصولگرا اعلام کرده بودم تا پایان اسفند ۹۳ کاندیدای این جریان سیاسی باید مشخص می‌شد و به سال ۹۴ کشیده نشود.

این چهره شاخص اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: با اصرار بسیار زیاد دوستان وارد عرصه شدم که عده‌ای در خوشبینانه‌ترین اظهارات آن را ناز کردن دانستند و در بدبینانه‌ترین اظهارنظرها آن را کلک، زد و بند و دروغ می‌دانند. ولی من آبروی‌ خودم را گذاشتم و با خدا معامله کردم.

هدایت‌خواه با بیان اینکه انتخابات آینده بسیار نویدبخش است، گفت: هر کدام از دوستانی که خودشان کاندیدا بودند و در توان خود می‌دیدند در جلسات ما حضور دارند و به همین خاطر آبروی خود را برای انسجام نیروهای انقلابی و ولایی گذاشته‌ام.

وی انتخابات مجلس خبرگان را بسیار مهمتر از مجلس شورای اسلامی در این برهه دانست و گفت: در انتخابات خبرگان رهبری از فرد عالم و ولایتمداری همچون آیت‌الله سیدشرف الدین ملک‌حسینی حمایت خواهم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president