آوای جنوب

اعضاء باند سارقان موبایل قاپ در گچساران دستگیر شدند

آوای جنوب،

به گزارش آوای جنوب، فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری باند ۴ نفره سارقین موبایل قاپ دراین شهرستان خبرداد.

 

 

   سید محمد موسوی، فرمانده انتظامی گچساران  در تشریح این خبر اظهار کرد: درپی دریافت خبرهایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت به شیوه موبایل قاپی و یک فقره سرقت موتورسیکلت تریل در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری پلیس آگاهی استان،  ضمن هماهنگی با مرجع  مقتدر قضایی، با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند و رصد اطلاعاتی، موفق به دستگیری باند ۴ نفره سارقین موبایل قاپ در یکی از  شهرستانهای همجوار گردیدند.
موسوی تصریح کرد: از این باند تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی ،موتورسیکلت سرقت شده کشف و ضبط و ۲ دستگاه خودروی سمند و پیکان کشف و سارقان توقیف و تلاش جهت دستگیری سایر اعضای باند سارقین و کشف خودروی پژو پارس سفید رنگ آنان در دستور کار قرار دارد.
این مقام انتظامی بابیان اینکه اعضای این باند در بازجویی های اولیه به تعداد ۱۴ فقره سرقت تلفن همراه و ۱ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف نموده وپ رونده ای دراین زمینه تشکیل و سارقین به مرجع محترم قضایی معرفی که باقرارمناسب راهی زندان گردیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شهروندان خواست :ضمن توجه به هشدار های انتظامی درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president