آوای جنوب

اعتماد کمیته داوران فدراسیون فوتبال به داور گچسارانی/حضور در ۲ دیدار متوالی سرخابی‌ها

.

آوای جنوب
کمیته داوران فدراسیون فوتبال در این فصل نشان داده اعتماد کاملی به کمک داور ملی کهگیلویه و بویراحمدی دارد.

 

به گزارش آوای جنوب، داوران فوتبال است کهگیلویه و بویراحمد در همه سالهای اخیر در عرصه ملی و حتی در برهه ای در عرصه بین المللی افتخارآفرینی های بسیاری داشته اند.

هر چند فوتبال استان به دلیل بی توجهی مسوولان استانی در جا زده و استعدادهای استان بی خود و بی جهت خاموش می شوند اما در عرصه داوری دستاوردهای خوبی نصیب استان شده است.

از نوذر رودنیل و حمزه کارگر گرفته تا خداداد افشاریان و صفدر احمدی و مرحوم شجاعت محمدیان و غلام آموزگار و این روزها روح الله شریفی و محمد راهی شاهد هنرنمایی داوران فوتبال استان بوده ایم.

در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور شاهد حضور شایسته کمک داور کهگیلویه و بویرحمدای در چندین دیدار مهم از رقابت های لیگ برتر فوتبال بوده ایم.

محمد راهی کمک داور ملی فوتبال اهل استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور دیدارهای حساسی را پرچم زده که موید آن حضور در دو دیدار سرخابی های پایتخت است.

در حالیکه کمیته داوران فدراسیون فوتبال از این کمک داور ملی در دیدار تیم های گل گهر سیرجان و استقلال تهران استفاده کرد این هفته نیز به او اعتماد کرده و از کمک داور کهگیلویه و بویراحمدی برای قضاوت دیدار تیم های پیکان و پرسپولیس استفاده کرده است.

این اعتماد فدراسیون فوتبال به داور کهگیلویه و بویراحمدی را به فال نیک می گیریم و معتقدیم اگر حاشیه ها در عرصه داوری فوتبال استان وجود نداشت اکنون داوران این استان در لیست داوران بین المللی قرار داشتند و شاهد درخشش بیشتر آن ها در همه عرصه ها بودیم.

اعتقاد داریم با حضور خداداد افشاریان در راس هیات فوتبال استان و با توجه به این که خود او از داوران بین المللی فوتبال کشور بوده و با استفاده از این ظرفیت بیشتر و بهتر می توان در صحنه داوری فوتبال کشور درخشید

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president