آوای جنوب

اظهار نگرانی نماینده کهگیلویه در خصوص نحوه عملیات اجرایی پل ورودی لیکک

.

آوای جنوب؛

عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به مدیر کل راه و شهرسازی در رابه با نحوه عملیات اجرایی پل ورودی شهر لیککابراز نگرانی کرد و از وی خواست تا این مسئله را بررسی کند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آوای جنوب؛ عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به مدیر کل راه و شهرسازی در رابطه با نحوه عملیات اجرایی پل ورودی شهر لیکک ابراز نگرانی کرد و از وی خواست تا این مسئله را بررسی کند.

در ادامه متن این نامه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس نیک اقبالی
مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان
با سلام و آرزوی مزید توفیقات به استحضار می رساند:
کلیپی در رابطه با نحوه عملیات اجرایی پل ورودی شهر لیکک مشاهده کردم که درد آور و مایه بسی تأسف، تأثر و تأمل است. صراحتا عرض می کنم هرگز کار نکردن بهتر از اینچنین کار کردن است.
بی شک، عدم رعایت استاندارد های لازم، نه تنها کیفیت و عمر یک پروژه را کوتاه تر می نماید بلکه ظلم به مردم، هدر رفت بیت المال و بد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
از آنجایی که در حوزه کاری خود متخصص، دلسوز و به موضوعات مرتبط و تحت امر اشراف کامل دارید نظارت کافی و لازم بر حسن انجام کار، کمترین انتظاری است که از جنابعالی دارم.
بنابراین ضرورتا یادآوری می نمایم دقت و نظارت کافی و مستمر بر پروژه های در دست اقدام سرلوحه کارتان باشد و بدون درنگ عملیات اجرایی پروژه مذکور را تا زمان رعایت شرایط و استاندارد های لازم متوقف نمایید.
بررسی موضوع و برخورد قانونی لازم با متخلف و یا متخلفین این مورد و موارد احتمالی مشابه حق مردم و مورد انتظار است.
۹۸/۸/۲۱
عدل هاشمی پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president