آوای جنوب

دبیر حزب مؤتلفه استان:

اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد منتظر راهکار انتخاباتی جامعتین هستند

اصولگرایان مطمئن باشند که بهترین انتخاب‌ها در مصادیق برای انتخابات پیش رو صورت خواهد گرفت و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد

دانشیدبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصولگرایان این استان بدون هماهنگی با جامعتین در خصوص انتخابات اقدامی نمی‌کنند و منتظر راهکارها آنها هستند.

آوای جنوب؛

سید علی‌محمد دانشی امروز در یاسوج با اشاره به اینکه جریان اصولگرایی به عنوان یک جریان فکری و سیاسی اصیل در کشور از ابتدا تاکنون در خدمت انقلاب و نظام و البته بسط و گسترش و ترویج ارزش‌ها و آرمان‌ها بوده است، اظهار کرد: آن‌چه که بیش از هر چیز برای این جریان مهم است پایبندی به این ارزش‌ها و حرمت در خط ولایت مطلقه فقیه است.

وی با بیان اینکه انتخابات و کارهای سیاسی از این دست در مرتبه‌های بعدی قرار دارد و بیش از اینکه جریان به پیروزی در انتخابات بیاندیشد به تحکیم پایه‌های انقلاب می‌اندیشد، گفت: جریان اصولگرا به دلایل مختلف اکنون بیش از سال‌های گذشته به دنبال انسجام حداکثری است و به همین منظور همه منتظر اعلام راهکار توسط زعمای جریان یعنی جامعتین هستند.

دانشی بیان کرد: آن‌گونه که در خبرها شنیده‌ایم جامعتین هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌اند و برخی از گروه‌های اصولگرا همچون ایثارگران و پایداری و مؤتلفه با یکدیگر جلساتی برگزار کرده و به تفاهم نهایی نزدیک شده‌اند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد هر چند تحرکات انتخاباتی در همه جریانات از جمله جریان اصولگرایی انجام شده اما همه منتظر راهکارهای جامعتین و حرکت در مسیر واحد هستیم.

وی گفت: اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد و همه کسانی که به نوعی به این جریان فکری تعلق خاطر دارند مطمئن باشند که بهترین انتخاب‌ها در مصادیق برای انتخابات پیش رو صورت خواهد گرفت و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

دانشی تحرکات مقدماتی را امری طبیعی دانست و گفت: برای موفقیت راهی جز تن دادن به یک اتحاد حداکثری وجود ندارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. رضوی گفت:

    جناب اقای دانشی متاسفانه عملکرد ناصحیح ونا موزون جریانات اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری ومجلس باعث تخریب جبهه اصولگرایی شده وشمه دوست گرامی مبرا نیستید جریان شما که رنگ وبوبی در استان نداردودچار بیماری الزایمر شدهاست اگه از من میشنوی پوست اندازی کنید که فایده ندارد بچه های خوب استان جوانان ناب اصولگرایی از شما ناراحت هستند تا دیر نشده کاری کنید. د

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president