آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: یاسوج را خدا پایتخت طبیعت کرد/کسی برای مرکز کهگیلویه و بویراحمد کاری نکرد

.
آوای جنوب 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسی برای پایتخت طبیعت کاری نکرد.
کلانتری؛ یاسوج را خدا پایتخت طبیعت کرد/کسی برای مرکز کهگیلویه و بویراحمد کاری نکرد

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، حسین کلانتری در نشست بررسی مسائل عمران شهری و روستایی استان که با حضور معاون وزیر کشور برگزار شد، گفت: در توسعه عمران شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند کمک سازمان دهیاری و شهرداری‌ها هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مهم دانستن تجهیزات شهرداری و دهیاری‌ها گفت: تجهیزات دهیاری‌ای این استان زیبنده نیست و بسیاری از دهیاری‌ها فاقد آتش‌نشانی هستند نه اینکه گذشته‌ها کاری نکردند اما فعلا اوضاع اینطوری است.

وی عنوان کرد: سامانه پایش تصویری دیگر مشکل استان است، سامانه‌های پایش تصویری وضعیت مناسبی ندارد.

این مسوول خواستار ورود سازمان شهرداری‌ها به موضوع نیروهای مازاد شهرداری‌ها شد و گفت: به ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ورود پیدا کنید که شهرداری‌های ما اوضاعی ندارند چرا که بعضی‌ها بی‌حساب و کتاب آمدند و هر روز تجمع دارند یقه ما را می‌گیرند که حقوق ما پرداخت نشده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فاصله میان مناطق برخوردار و کمتر برخوردار استان در عمران شهری بسیار زیاد است که در تخصیص‌ها و اعتبارات باید این موضوع رعایت شود. البته گزارشی به وزیر کشور در این خصوص ارائه کرده‌ام.

کلانتری با بیان اینکه همه شهرداری‌ها نیازمند کمک فکری و مشاوره‌ای هستند، گفت: آیا یاسوج با این همه ظرفیت باید شاهد چنین ویترینی باشد؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یاسوج با این همه مناطق بکر و طبیعی را خدا پایتخت طبیعت کرد و کسی برای این شهر کاری انجام نداده است، استان ۸ درصد آب کشور را تامین می‌کند اما مردم از چاه‌های آب استفاده می‌کنند و اگر سال گذشته بارش باران نداشتیم در تامین آب با مشکل جدی مواجه بودیم.

وی با اشاره مجدد به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان گفت: روز گذشته در پایان نمایشگاه هفته پژوهش قرارداد ۸ میلیارد تومانی به امضا رسید که نشان از قابلیت و ظرفیت جوانان این استان است.

کلانتری در پایان با اشاره به سخنان معاون وزیر که گفته بود در همه حوزه‌ها به استان کمک می‌کند لذا شهرداران این استان پروژه کلان تعریف کنند، گفت: ۱۵ شهرداری ۱۵ پروژه تا سقف ۵ میلیارد تومان با تسهیلات ۴ درصدی تعریف کنند و ۳ پروژه هم تا سقف ۱۰ میلیارد تومان باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president