آوای جنوب

استاندار: شوراهای اسلامی جنبه‌های قوم‌گرایی را در اقدامات شورایی لحاظ نکنند

اعضای شوراها باید یاد بگیرند که همدیگر را تحمل کنند و قرار نیست که حرف یک نفر حرف همه باشد

استاندار خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شوراهای اسلامی جنبه‌های قوم‌گرایی و طایفه‌گرایی را در کار شورایی لحاظ نکنند.

آوای جنوب؛

سیدموسی خادمی ظهر امروز در همایش گرامیداشت نهم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل شوراها ضمن تبریک این هفته به تمامی شوراها اظهار کرد: شوراها امتیازات زیادی برای کشور دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد شوراها را به عنوان نهادی مدنی و پایه‌های مردم‌سالاری عنوان کرد و گفت: شوراها می‌توانند به گسترش مردم‌سالاری و تعامل با هم بودن را فرهنگ‌سازی کنند.

خادمی اذعان کرد: در شوراها اعضای شوراها باید یاد بگیرند که همدیگر را تحمل کنند و قرار نیست که حرف یک نفر حرف همه باشد از این‌رو تعامل و مدارا اصل مهمی بوده که باید آن را نهادینه و اجرا کرد.

نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این قدرت وجود دارد که مردم نمایندگان خود در مناطق را انتخاب می‌کنند و حق و حقوق خود را از طریق شوراها پیگیری و دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه کار شوراها آثار مثبتی داشته و همواره مشکلاتی نیز وجود دارد، گفت: از عمده دلایل و مشکلات در حوزه شوراها نوپا بودن شوراها و عدم فرهنگ با هم بودن است که تعامل و همراهی خوبی با هم ندارند.

خادمی با تاکید بر اینکه اختلاف و نبود فرهنگ با هم بودن باعث عقب‌رفت و عدم توسعه استان می‌شود، گفت: با تعامل و همراهی می‌توان راه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را هموار کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: شوراها باید تقویت شوند و نقش نظارتی آن‌ها نیز پررنگ‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه شوراها به عنوان نماینده مردم طی چهار سال مشغول به خدمت هستند، گفت: شوراها باید یاد بگیرند که با هم کار کنند و روزی که شوراها را تحویل می‌دهند مردم امیدوارتر از دور قبل وارد شوند و به اعضای شوراها رای دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president