آوای جنوب

از تاکید فرماندار بر پیگیری پروژه های عمرانی گچساران توسط مدیران کل تا ممنوعیت برگزاری نشست‌های سیاسی

 

آوای جنوب

فرماندار گچساران گفت: مدیران کل به گچساران سفر و پیگیر پروژه‌های عمرانی خود در شهرستان شوند.

مدیران کل پیگیر پروژه‌های عمرانی خود در گچساران باشند

 به گزارش آوای جنوب  از گچساران، نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا گچساران با ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی استاندار ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی  استان و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علیرضا اتابک فرماندار گچساران  اظهار کرد: با توجه به وضعیت قزمز شهرستان و همجواری با استان خوزستان متاسفانه گچساران در حال وارد شدن  به پیک خطرناک این بیماری  است.

وی ادامه داد: مصوبات ستاد کرونا باید اجرایی و عملیاتی شود و برای سلامتی مردم با هیچ کس تعارف نداریم.

 فرماندار گچساران با بیان اینکه آمار  ابتلا به کرونا به شدت رو به افزایش است و باید در این زمینه تدابیر جدی‌تری اندیشیده شود، افزود: اگر ما مدیرنظام جمهوری اسلامی هستیم پس مسوول جان مردم هستیم و  سلامت مردم شوخی بردار نیست.

 اتابک عنوان کرد: از هیچ گونه تخریبی در خصوص برخوردهای که برای سلامت مردم صورت می‌گیرد نگران نیستیم چرا که در  شرایط خوبی به سر نمی‌بریم و ضمن تقدیر از همکاری همه دست اندرکاران از مدیران کل می‌خواهیم به شهرستان گچساران سفر کنند و مسیر خود را تغییر دهند و به گچساران برای پیگیری پروژه‌های خود به گچساران سفر کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعجب میکنم این همه محدودیت  در گچساران به صورت شبانه روز ایجاد شده اما خوزستانی که قبل از ما قرمز شده است متاسفانه تمام راه های خروجی و ورودی آن باز است و این جای تأسف دارد و برای گچساران که در همجواری استان خوزستان است نگران کننده است.

ممنوعیت برگزاری نشست‌های سیاسی در گچساران

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه تجمع و نشست سیاسی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ممنوع و در این زمینه تاکید و به فرماندار هم اعلام و تذکرات لازم داده شده است.

ممنوعیت برگزاری نشست‌های سیاسی در گچساران

 احد جمالی در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا گچساران  اظهار کرد:  شیوع بیماری در گچساران کم اما وضعیت آن قرمز است و باید به دقت بررسی شود.

وی با بیان اینکه باید هوشمندانه و تخصصی به این مهم ورود کرد، گفت: ابتدا باید بیماریابی صورت بگیرد و پس از آن بیماران مبتلا را  قرنطینه کرد.

 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  از ایتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون اصناف گچساران فشار سختی را تحمل کرده اند و ما دوست نداریم چنین شود اما حاکمیت خط قرمزش سلامت مردم است.

 وی اذعان کرد:  با توجه به اینکه دانشمندان ما به دستاوردهای خوبی دست یافته‌اند اما  در این برهه زمانی هیچ راهی جز اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌ها بهداشتی وجود ندارد.

 جمالی در ادامه به جرای طرح  محله محور شهید سلیمانی که  در حال اجرا است اشاره و تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی بسیار عالی و خوب بوده است و الگویی برای دیگر کشورها خواهد بود و همه دستگاه ها و مردم باید با یک حرکت عمومی برای فردایی بهتر حرکت کنیم.

 معاون سیاسی استاندا ضمن تقدیر و تشکر دارم از همکاری مردم استان در رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد: هرگونه تجمع و نشست سیاسی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ممنوع و در این زمینه تاکید و به فرماندار هم اعلام و تذکرات لازم داده شده است.

۴۵درصد تست‌های کرونادریافت شده اخیر در گچساران مثبت بوده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تست اخیر دریافت شده از افراد مبتلا و مشکوک به کرونا در گچساران ۴۵درصد مثبت بوده است و ما وظیفه داریم شرایط را کنترل کنیم.

45درصد تست‌های کرونادریافت شده اخیر در کهگیلویه و بویراحمد مثبت بوده است

 پرویز یزدان‌پناه  در نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: وضعیت شهرستان گچساران  قرمز است و ما وظیفه داریم روند این بیماری را کند کنیم.

وی ادامه داد: در تست اخیر دریافت شده از افراد مبتلا و مشکوک به کرونا ۴۵درصد مثبت بوده است و ما وظیفه داریم شرایط را کنترل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ابراز کرد: وضعیت گچساران قرمز است ولی کمترین شیوع را دارد و این یک جای کار ایراد دارد و بیماریابی کم است و باید روند تست‌گیری  در این شهرستان ۲ برابر شود.

یزدانپناه تصریح کرد: مردم و همه باید کمک کنند و اگر  این بیماری کنترل نشود در طی ۲هفته آینده مرگ و میرهای فراوانی در استان خواهیم داشت.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه باید بیماریابی فعال باشد و پس از آن وارد قرنطینه شوند، عنوان کرد:هم اکنون شاهد روند افزایشی۲ برابری  ابتلا به کرونا  نسبت به کشور هستیم و باید جدیت بیشتری در این خصوص به کار گرفته شود.

وی بیان کرد: وقتی گچساران قرمز شده است دیگر جای مماشات و تعارف نیست و باید محدودیت ها را کامل انجام داد و ازهرگونه تجمع و دروهمی جلوگیری شود.

 یزدانپناه خاطرنشان کرد:  وضعیت خطرناک است و این نتیجه آخر اسفندماه است و باید نگران روزهای آینده باشیم که نتیجه سفرهای نوروزی خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president