آوای جنوب

دادستان کهگیلویه و بویراحمد:

اراذل و اوباش خیابانی و مزاحمان نوامیس خواب خوش نخواهند داشت/تیراندازی در عروسی ها جرم است

کرمی دادستاندادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برخورد با اراذل و اوباش خیابانی در این استان تشدید می‌شود.

آوای جنوب؛

مهرداد کرمی در یاسوج، اظهار داشت: به طور یقین و با توجه عزم جدی دستگاه قضا و پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد اراذل و اوباش خیابانی و مزاحمان کلامی و نوامیس در خیابان‌های شهرهای استان خواب خوش نخواهند داشت.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی طبق قانون جدید مکلف به حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر هستیم و البته این مهم جزو وظایف شرعی همه مردم است که انتظار می‌رود در این زمینه هر فرد به وطیفه خود به طور منطقی و مطلوب عمل کند.

کرمی با بیان اینکه وضعیت نزاع‌های دسته جمعی در استان کهگیلویه و بویراحمد حاد نیست، ابراز کرد: البته همین میزان اندک شایسته استان شیعه، مردمی ولایتمدار و ریشه‌دار فرهنگی و مذهبی نیست ولی در صورت بروز نزاع با مسببان به طور قاطع برخورد می‌شود.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی میوه‌فروشان درون شهری با رعایت حقوق شهروندی خبر داد و افزود: تیراندازی در مراسم‌های عروسی نوعی اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی محسوب می‌شود و در این صورت اسلحه فرد تیرانداز ضبط و با وی برخورد می‌شود.

کرمی از شناسایی نقاط جرم‌خیز در مناطق مختلف خبر داد و گفت: طی نشستی که فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها داشتیم مقرر شد نقاط جرم خیز مناطق به طور مداوم تحت گشت‌زنی قرار گیرد.تسنیم/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president