آوای جنوب

ادامه دوئل “سریع وخشن” تاجگردون – حسینی در بوستان باشت/تاجگردون: من بویـراحمدی هستم/ تهدید به افشاگری علیه قدرت حسینی

آوای جنوب
به گزارش آوای جنوب همایش همدلی و هم اندیشی مردم بوستان با غلامرضا تاجگردون صبح امروز در شهر بوستان برگزار شد.

در این دیدار غلامرضا تاجگردون در بین هوادرانش گفت: نتیجه انتخابات را در دوم و سوم اسفند خواهید دید و شاد خواهید شد که این خستگی از یادتان خواهد رفت.

تاجگردون گفت: این ایام برای ملت ایران سرنوشت ساز خواهد بود و آنچه مقام معظم رهبری از مردم مطالبه دارد حضور مردم درصحنه ها هست مسئولین این حضور را حتما درک خواهندکرد.

وی گفت: از نیروی انتظامی و کسانی که انتخابات را رصد می کنند تقدیر و تشکر میکنیم و اگر این روزها به زحمت می افتند از طرف ملت عذر خواهی می کنیم.

غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: سعی کردم آنچه در شأن شما بوده در مجلس دنبال کنم، آنچه را دیدید تلاش همه شما ها بوده ولی شاید هنوز حق مردم ادعا نشده باشد.

تاجگردون گفت: مردم خودشان می دانند که چکارهای برایشان صورت گرفته و این کارهای نظام برای مردم است، هیچ کس به قطار توقف شده سنگ نمی زند باید سرعت قطارمان اینقدر زیاد باشد تا این سنگ ریزه ها در سرعت طوفان ما محو شود.

نماینده فعلی شهرستانهای باشت و گچساران گفت: اگر می خواهید خورشید تابنده را ببینید باید ابرها را کنار بزنید.

وی گفت:اگر گفتم گنجشک جیک جیک می کند نخواستم کسی را مورد تمسخر قرار دهم، برای هدفتان پای حرفتان استوار بمانید تا به هدفتان برسید.

تاجگردون گفت: انسانیت به کسی این اجازه را نمی دهد که هرکس بیاید هر چیزی دلش خواست بلغور کند، این افرادی که شما به آنها گفتید، اینها یار نونی تاجگردون هستند اینها یار نونی من نیست اینها حامی و یار من هستند چرا با بی اخلاقی به اقوام خود توهین می کنید.

تاجگردون در ادامه سخنان خود گفت: هر کسی که بلند گوی مقدس جمهوری اسلامی را در اختیار دارد مشاهده می کنید که صحبت هایش جز فحش و تهمت و افترا چیزی نیست، حتی پیش نویس ها و قرار دادهای که به اهالی قشقایی داده اید به دست من رسیده است که اگر اخلاق را رعایت نکنید آنها را منتشر خواهم کرد.

وی مجددا خطاب به رقیب اصلی خود در حوزه انتخابیه گفت: سرانه ورزشی شهر باشت در استان رتبه یک هست، و میدانید در مجلس چه گرگها وجود دارد و شما باید بتوانید از این گرگها حق مردم خود را بگیرید، آیا می توانید این کار را کنید.

وی گفت: اگر غلام رضا تاجگردون جز خدمتی برای مردم نیامده برای چه چیزی آمده است؟ آیا برای مال اندوزی و ثروتی آمده است که بعضی گفتند در کشور بلژیک دارد.

نماینده مردم شهرستانهای باشت و گچساران گفت: شب ها بشینید در خانه و با خودتان فکر کنید آیا می توانید انجام دهید بعد وارد عرصه رقابت شوید، چرا به حریم خصوصی و خانوادگی وارد می شوید و تهمت می زنید، ای مردم بخصوص مردم باشت باوی خودتان جواب دهید این یاوه گویی ها و حرف های پست را با رای خود و نگذارید که یک بار دیگر دروغ بر شهرستان حاکم شود.

تاجگردون گفت:کسی به مادرم توهین نکرده است که بعضی رسانه ها نوشته بودند به مادر تاج گردون توهین شده، یا گفتند که داماد غلامرضا تاجگردون بویراحمدی است جهت اطلاع بگم که تاج گردون خودش بویراحمدی است.

وی گفت: مگه قلعه ای ها بی غیرت شده که تاجگردون را تنها بگذارد، شما فکر میکنید وقتی قشقایی ها من را دعوت می کنند این بدین معنی نیست که باشت باوی من را رها کرده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: انسانهای با خرد به هوش باشید، تشخیص دادید که از تاجگردون بهتر هست حتما برای پیشرفت شهرتون آن را انتخاب کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president