آوای جنوب

اتابک: صیانت از آرا مردم حق الناس است/مسوولان اصل بی‌طرفی را در انتخابات را رعایت کنند

آوای جنوب،

فرماندار گچساران گفت: مسئولان برگزاری انتخابات نباید اجازه دهند که تحت هیچ شرایطی اصل بی طرفی و حراست از حق الناس در انتخابات ۱۴۰۰ خدشه دار شود.

اتابک: صیانت از آرا مردم حق الناس است/مسوولان اصل بی‌طرفی را در انتخابات را رعایت کنند

به گزارش آوای جنوب از گچساران، علیرضا اتابک در حاشیه ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون مداری، بی طرفی، صلابت و سلامت انتخابات اظهار کرد: رای مردم حق الناس است و باید در همه مراحل انتخابات به صورت قانونمند عمل شود تا مولفه‌ های سلامت، امنیت و مشارکت که از مسائل اساسی در انتخابات است رعایت شود.

اتابک با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: مشاهده کردیم که ایشان فرمودند اصل انتخابات مهم است اما حضور پر رنگ مردم و مشارکت آنها مهم تر است لذا ما به عنوان برگزار کننده انتخابات وظیفه داریم زمینه مشارکت حداکثری را فراهم نماییم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: از هم اکنون بهترین همکاری و تعامل بین عوامل اجرایی و نظارت برای برگزاری انتخابات سالم و امن وجود دارد و  به همین دلیل با صراحت اعلام می‌کنم که هیچ رای از هیچ احدی در انتخابات کم و یا زیاد نخواهد شد و به عنوان مسوول برگزاری انتخابات به همه عوامل تاکید کرده‌ام باید با دوری از حاشیه‌ها به هدف اصلی که صیانت از آرا است دست یابیم.

اتابک در پاسخ به این سوال که می‌گویند شما به استقبال داوطلبان انتخابات میان دوره مجلس یازدهم می‌روید اظهار کرد: به رسم ادب و میزبانی به عنوان نماینده وزارت کشور حضور می‌یابم و به آنها نیز گفته‌ام که سلامت انتخابات بر عهده ما است و از این جهت خیالشان راحت باشد.

وی خاطرنشان کرد: به همه کاندیدای انتخابات توصیه می‌کنم که مردم این منطقه قرار است بعد از انتخابات در کنار یکدیگر زندگی کنند پس سعی کنند با دوری از حاشیه و واکنش دادن به یکدیگر در موعد مقرر از برنامه های خود بگویند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president