آوای جنوب

گوهرگانی خبرداد:

ابلاغ ۸۶ میلیارد ریال پاداش بازنشستگان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

کوهرگانیرئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ ۸۶ میلیارد ریال پاداش بازنشستگان جهاد کشاورزی این استان به خزانه خبر داد.

آوای جنوب؛

جعفر گوهرگانی ظهر امروز در دهمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست سیدموسی خادمی استاندار و سایر مسئولان عضو این شورا برگزار شد، با بیان اینکه برای تولید و اشتغال در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به جد پیگیر اخذ اعتبارات ملی و سایر منابع هستیم، اظهار کرد: در این خصوص همه توان خود را برای دریافت اعتبارات بیشتر به کار خواهیم گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه بیش از هر چیز توجه به اراضی ملی و جلوگیری از واگذاری بی‌جهت آنها مدنظر مسئولان باشد، تصریح کرد: برای مثال اگر برای ایجاد طرح پرورش مرغ گوشتی در مناطق کویری ده هکتار زمین واگذار می‌شود اما با توجه به کمبود زمین می‌توان برای اینگونه طرح‌ها در استان دو هزار متر زمین نیز واگذار کرد.

وی در ادامه با بیان خبری خوش برای بازنشستگان جهاد کشاورزی استان افزود: با پیگیری استاندار، معاون برنامه‌ریزی و همکاران ما در جهاد کشاورزی استان خوشبختانه ۸۶ میلیارد ریال مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی که قبلا به استان ابلاغ شده بود به خزانه پرداخت شد.

این مسئول چنین اقدامی را در راستای احقاق حقوق بازنشستگان کشاورزی کاری بزرگ دانست و گفت: این مبلغ بسیار خوب تنها در سایه پیگیری‌های شبانه‌روزی از مرکز توسط همکاران ما و مجموعه استانی محقق شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president