آوای جنوب

آیین افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۵ طرح عمرانی و اقتصادی گچساران+تصاویر

آوای جنوب

همزمان با نهمین روز از دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی ۳۵طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهره برداری و کلنگ زنی شد.

آیین افتتاح و کلنگ‌زنی 35 طرح  عمرانی و اقتصادی گچساران آغاز شد

به گزارش آوای جنوب از گچساران، در دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی چندین طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهره برداری یا کلنگ زنی شد.

 علیرضا اتابک در آیین بهره برداری و کلنگ زنی طرح های عمرانی و اقتصادی دهه فجر در گچساران اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برخی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 وی با بیان اینکه ۱۵ پروژه عمران شهری  در شهر دوگنبدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: ۵۸۶میلیاردو ۷۲۸ میلیون ریال برای اجرای ۱۵طرح عمرانی در مناطق مختلف شهر دوگنبدان هزینه شده است.

 فرماندار گچساران ادامه داد: از این تعداد ۹ طرح با اعتباری بیش از ۱۳۴ میلیارد و ۷۲۸میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 اتابک عنوان کرد:۱۰۷ میلیارد۶۹۱ میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری و ۲۷ میلیارد  و ۳۷ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و استانی برای این طرح ها هزینه شده است.

 وی در ادامه ابراز کرد:  افتتاح بوستان شهید رجایی با اعتبار بیش از ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، بلوار رز با اعتبار ۳۴ میلیارد، بلوار شهید فخری زاده با ۴۳ میلیارد ، بوستان محله ای شهرک معلم پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، پیاده رو سازی خیابان اصلی رزمندگان ۲۸ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ، بازسازی و راه اندازی سه دستگاه اتوبوس فرسوده با چهار میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال،  پارک بزرگ مهر واقع در انتهای کوی رادک۹۶۰ میلیون ریال،تکمیل و بهسازی طرح پارک محله ای سلامت روبروی کتابخانه با سه میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال، بوستان خیابان شهید عوض پور با ۲ میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال از مهمترین طرح های افتتاحی در زمینه عمران شهری گچساران است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: رینگ شمالی سی دستگاه بنیاد شهید تا ابتدای پل جاده دیل با ۱۱۰ میلیارد ریال، تکمیل بلوار شهید پناهپوری با ۱۲۰ میلیارد ریال، ساخت و تکمیل بلوار شهید تاجگردون واقع در کوچه هشت سه راهی با ۲۴ میلیارد ریال، پیاده روسازی کوی رادک با ۱۸ میلیارد ریال و تکمیل و اصلاح هندسی بلوار شهید تاجگردون با ۳۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح های کلنگ زنی در این شهرستان است.

اتابک در ادامه به افتتاح دیگر پروژه‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: از دیگر پروژه های این شهرستان افتتاح پروژه پارکینگ خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران با اعتباری به مبلغ ۸ میلیارد ریال، افتتاح مجتمع خدمات رفاهی جاده ای عبدی پور  با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال ، افتتاح مدرسه ۳ کلاسه روستای آبکل با اعتباری به مبلغ ۸ میلیارد ریال ، افتتاح پروژه آبرسانی به روستای دژ سلیمان با اعتبار  بیش از ۶۸ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال  و افتتاح طرح شتر مرغ در روستای مردان معصوم از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شهرستا گچساران در دهه فجر امسال در شهرستان گچساران است.

وی ادامه داد: اجرای ۲.۶کیلومتر خط فاضلاب با اعتبار ۲۶میلیارد ریال، سالن ورزشی روستای پادوک با ۲۹میلیارد ریال، ساخت خانه بهداشت ارو، مرکز جامعه خدمات سلامت چهار بیشه و ابشیرین، توسعه، احداث و بهینه سازی شبکه برق، بند رسوبگیر سنگی گابیونی، ساخت سالن ورزشی بانوان ناصر اباد، و احداث زمین چمن مصنوعی پشه کان و اب انجیر سفلی  را از مهمترین طرح های افتتاحی در این شهرستان اعلام کرد.

وی تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها در ایام مبارک فجر شروع خواهد شد را ۲ مورد اعلام کرد و گفت:  یکهزارو ۵۴۰ میلیارد ریال نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.

اتابک افزود: در ایام دهه فجر عملیات اجرایی موزه نفت گچساران و اجرای فاز اول طرح اقدام ملی مسکن  آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین هفت طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۲۲۰میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح خواهد شد. اتابک اظهار داشت: پرورش شتر مرغ گوشتی ۵۰۰ راسی با اعتبار  بیش ۲۰میلیارد ریال، شرکت تولید بذر با تولید ۱۲۰ تن روزانه ، تولید دستمال  کاغذی با اعتبار با ۱۰میلیارد  ریال، تولید پنجره پی وی سی با ۱۸میلیارد ریال، مجتمع خدمات رفاهی با اعتبار ۱۲۰میلیارد ریال، سامان بازیافت با اعتبار ۴۰میلیارد ریال  از مهمترین طرح های اقتصادی افتتاحی در دهه فجر امسال است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president