آوای جنوب

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:

آقای فرماندار بویراحمد نمایش انقلابی بازی نکنید/به عمل نشان دهید که راهتان از فتنه گران جداست

عبدالحسینیدبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد خطاب به فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: نمایش انقلابی بازی نکنید و از رهبری و ۹ دی مایه نگذارید زیرا شما نه درکی از حماسه ۹ دی و شعارهای آن روز مردم دارید و نه اندک فهمی از گفتار رهبری در مورد فتنه ۸۸.

آوای جنوب؛

محمد عبدالحسینی، در گفت و گو با خبرنگاران از صحبت های اغراق آمیز فرماندار بویراحمد در مورد فتنه گران ۸۸ با یکی از سایت های محلی استان انتقاد کرد وخطاب به فرماندار گفت: تناقضات رفتاری و گفتاری شما آن قدر هویداست که گویی پیش خودتان دیگران را نادان فرض کرده اید.

نماینده دانشجویان دانشگاه های استان در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در ادامه اظهار داشت: آقای فرماندار شما با پاک کن سبز گفتارتان از یک سو خطوط قرمز را پاک می کنید و از سوی دیگر سخنان رهبری را فصل الخطاب؟؟ و فتنه گر را مفتون می خوانید و محبوب و انقلابی ؟؟

وی افزود: این چنین رفتار ها از سمت شما این سوال را برای دیگران به وجود می آورد که در خوشبینانه ترین حالت شما را بی بصیرت می دانم و معتقدم برای آنکه دیده شوید و اطرافیانتان را راضی کنید، این چنین موضع می گیرید.

نماینده دانشجویان دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: ما نیز معتقدیم ۸۸ مفتونی داشت و مفتنی. امثال شما با این گفتارتان معلوم است مفتون بودید و هستید و آقایان کروبی و موسوی و خاتمی مُفَتِّن.

عبدالحسینی خطاب به فرماندار بویراحمد گفت: برای ماها نمایش انقلابی بازی نکنید و از رهبری و ۹ دی مایه نگذاریدزیرا شما نه درکی از حماسه ۹ دی و شعارهای آن روز مردم دارید و نه اندک فهمی از گفتار رهبری در موردفتنه ۸۸٫

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آقای فرماندار به شما توصیه می کنم که اگر با این گفتارتان بخواهید قبح فتنه را بشکنید سخت در اشتباهید و خوب می دانید سیل خروشان مردم در ۹دی که شما هم حسب ظاهر همراه بودید ،موسوی و کروبی و خاتمی را با هم می دانستند و خوب تر بدانید که خاتمی بعد از ۸۸همان خاتمی قبل از ۸۸ در منظر توده های مردمی که به چشم خویش شاهد هتک حرمت عاشورا و امام و رهبری و نظام بودند ، نبوده و نیست.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد در ادامه افزود: اگر امثال شماها بخواهند به این سبک و سیاق برمسند فرمانداری مرکز استان و یا هرجای این کشور ،از قوت لایموت این ملت برای تطهیر فتنه گران هزینه نمایید ، مغضوب مردم خواهید شد و آن موقع خواهید دید که سید بسیارفاضل و جلیل القدرتان که شاید روزی ما هم خیلی به آن بدبین نبودیم ، چگونه با حضور مردم ، برای همیشه عملا طرد خواهد شد .پس با عمل نشان دهید که راهتان از فتنه گران جداست.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: پیشنهاد می کنم معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد جلساتی را برای این چنین مسئولان در نظر بگیرد تا ساده لوحانه به مسائل نگاه نکنند.

وی در پایان افزود: بنده نیز این آمادگی را دارم تا به نیابت از دانشجویان ساعاتی را برای آگاه سازی شما در خصوص فتنه و ابعاد آن اختصاص دهم به شرط آنکه بخواهید چشمانتان را کمی باز کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president