کد خبر : 52350
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 17:30

باشتی ها دلاویز را تنها نگذاشتند/سنگ تمام باوی برای فرزندش/دلاویز :سالها شعار باران دادید خشکسالی شد

باشتی ها دلاویز را تنها نگذاشتند/سنگ تمام باوی برای فرزندش/دلاویز :سالها شعار باران دادید خشکسالی شد

آوای جنوب/ سمیرا نصاری به گزارش آوای جنوب هر چند ساسان دلاویز دیرتر از دیگر نامزدهای انتخاباتی پا به عرصه انتخابات گذاشت اما در همین فرصت کم و سریعترین زمان ممکن موفق شد معادلات انتخابات را بر هم بزند. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، ساسان دلاویز در جمع مردم باشت اظهار کرد: سلام

آوای جنوب/ سمیرا نصاری
به گزارش آوای جنوب هر چند ساسان دلاویز دیرتر از دیگر نامزدهای انتخاباتی پا به عرصه انتخابات گذاشت اما در همین فرصت کم و سریعترین زمان ممکن موفق شد معادلات انتخابات را بر هم بزند.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، ساسان دلاویز در جمع مردم باشت اظهار کرد: سلام بر دیارم، سلام بر زادگاهم و کوچه پس کوچه های باشت عزیز و مظلوم این دیار.

وی گفت:خداوند را شاکرم امروز اولین سخنرانی انتخاباتی خودم را در دیار مردم شریف زادگاهم باشت  آغاز کنم.

دلاویز ادامه داد: از همه ککایل ایلم تشکر می کنم چرا که به مردم باشت و گشین افتخار می کنم این مردم دیارم پر از نخبه اندیشمند هستند.

وی در ادامه با اشاره به حضور خود در انتخابات گفت: اولین دلیلی که موجب شد وارد عرصه انتخابات بشویم ، نگرانی های بود ازوضعیت بیکاری در شهرستان های گچساران و باشت چرا که مراجعت زیادی و نگرانی های زیادی در بحث اشتغال داشتند.

دلاویز ابراز کرد: علی رغم اینکه در این کشور ظرفیت های بسیاری وجود داشت که اگر موانع نبود همه این دغدغه ها قابل حل بود.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت ابراز کرد: مهمترین دلیل اینکه که باعث شد به عرصه انتخابات ورود کنم همین موضوع بیکاری بود و دوم اینکه نادیده گرفتن نخبگان شهرستان های گچساران و باشت در سطوح های ملی .

وی عنوان کرد: جای تأسف است ۴۵سال  از عمر انقلاب می گذرد و این اجازه را نداده بودند که از این ظرفیت نخبگان استفاده شود.

دلاویز  ادامه داد: افرادی که در سطوح ملی بودند اما اجازه رشد به نخبگان جوان و شایسته شهرستان های گچساران و باشت ندادند و مساعدت می شود در سطوح ملی هیچ یک از نخبگان جوان گچسارانی  در هلدینگ ها نداشتیم .

این کاندیدا ابراز کرد؛ اکنون به جای مظلوم نمایی باید به جوانان پاسخ بدهند که چه کردند.
دلاویز تصریح کرد؛ سومین دلیل ، پایان بخشیدن به یک انحصار یک تفکر و یک جریان که به بدترین شکل این شهرستانها را به بن بست رساندند و ما آمده ام که به این اختلافات پایان بدهیم.

دلاویز ،علی رغم اینکه این اطلاع را دارم از اولین روز تایید صلاحیت می شوم ،بیان کرد؛ از ساعات اولیه ثبت نامم می دانستم مشکلی نیست، هیچ کس مانند خانواده من در سطوح ملی از این دیار مورد بی مهری قرار نگرفت، خیلی ها بیان داشتند چرا در این مدت حضور نداشتید،اگر نبود ریشه ما در این دیار مطمئن باشید حذف می کردید . چنان ما را دچار بحرانی کرده بودند.

وی ادامه داد ؛ به دنبال سنگ اندازی بودند که صلاحیت ما تایید نشود و ترس از حضور ما داشتند.اقایان بیش از یک سال نشست های انتخاباتی خود را در این شهرستان آغاز کرده بودند و بعضا تصاویری آماده و به مرکز ارسال می کردند و  در بیشتر جلسات بدون حضور شخص نشست هایی برگزار می کردند و  چنان فضاهایی را ایجاد کردند که در سطح ملی باشد.

دلاویز افزود: چنان فضای رسانه ای  به وجود آوردند و به دنبال موج سواری بودند و آقایان مدعی هستند که نود درصد آرا را دارند و اگر این ادعا را دارید چرا نگران هستند و این همه تشویش به خود راه می دهید،اگر امروز ناراحت هستید دلیل آن  فاصله گرفتن از مردم و خدا است

این کاندیدا ابراز کرد:  اگر این لیاقت را داشته و استقبال شایسته ای از من داشتید این را خدا به دل شما انداخته است، این بار رای را از دل مردم خواهیم گرفت این استقبال و حضور پرشور در۲۲بهمن کار را تمام کرد، امروز در ۲۲بهمن تاریخ در باشت تغییر خواهد کرد.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خیلی حرفها بود که به احترام این روز بزرگ و ماه شعبان از آن عبور خواهم کرد ، ولی روزی خواهد رسید که آنها باید نسبت به عملکرد خود به مردم‌پاسخ دهند.
دلاویز گفت:باید بگویند در جایگاه ملی که بودند منافع ملی را فدای منافع شخصی خود کردند،عملا به من ۲۰ روز فرصت دادند،تمام زر و زور آنها این بود که موج باشت را از من بگیرند ولی این استقبال این تفکر آنها را خواهد شست، به من گفتند تماس گرفته شده چرا به وی اجازه ورود دادید
بیشتر از این خودتان را مقابل مردم قرار ندهید و عزت خودتان را خراب نکنید.
وی افزود:به جان خودم شدنی نیست خواهید دید اینبار جوانان مردم و نخبگان شایسته این دیار چنان فضا را مدیریت خواهند کرد که دیگر فریب دو قطبی های بویراحمد، باوی و یا قشقایی را نخواهند خورد.

دلاویز اظهار کرد؛ برای اولین بار بزرگترین اعتلاف جریان بویراحمدو باوی و قشقایی شکل خواهد گرفتو بنده به عنوان فرزند کوچک شما در این محفل با شکوه یک تعهد اخلاقی را خواهم داد میدانم کار سختی را درپیش دارم
افرادی پشت تریبون قرار گرفته و وعده هایی دادند ولی محقق نشد.

وی با تقدیر و تشکر از فرمانداران دو شهرستان باشت و گچساران و و استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بنده در یک دوره ای فرماندار بودم ولی میدانم کم لطفی است که خیلی ها نا کارآمدی و کم کاری خود را معطوف به این دوسال کنند جا دارد از فرمانداران باشت و گچساران و استاندار تقدیر کرد خیلی بی انصافی است که خدمات دولت را نا دیده بگیرید.
این کاندید مجلس ادامه داد: اگر ملاک سنگ فرش بلادیان است اقداماتی در این دو سال در باشت انجام شده که برای ۲۰ سال شما کفاف است.

دلاویز بیان کرد؛ مردم معتقد هستند درختی که هشت سال ثمر نداشت دیگر ثمر نخواهد داد.حضور دیر هنگام ما به دلیل سنگ اندازی های زیادی بودند که در این مسیر انداختند اما به لطف خداوند حیله ها ازبین رفتند.

دلاویز گفت؛ من فرزند ظفر دلاویز با سلاح ایمان و اعتقاد به خداوند به جنگ فرزند ظفر با فریب نیرنگ خواهم رفت و با اعتقاد راسخ به خداوند پیروزی از آن ما خواهد بود.
وی با بیان اینکه کمربندهای خود را برای ۱۲ اسفند محکم ببندید پیروزی از آن ما است، خاطر نشان کرد: همانطور که ما را دیر وارد میدان مسابقات دوندگی کردند به فضل پروردگار ما و پیروز خواهیم شد.
وی افزود: بنده با تمام جریانات سیاسی بزرگ کشور ارتباط داشته و دارم ولی من یک فرد انقلابی هستم و حضور من در ۹ دی ماه ترس را در دل رقیب انداخت برای همین تایید من را به تاخیر انداخت و جا دارد شورای نگهبان تقدیر و تشکر کنم که تمام نکات را به دقت مورد بررسی قرار دادند و در دقیقه نود وارد عرصه انتخابات شدم.

دلاویز ابراز کرد: محور همه جلسات با حضور جوانان . بانوان و آقایان برگزار و کار پر دوازدهم اسفند تمام خواهد شد.

این کاندیدا خاطر نشان کرد: سالها شعار باران دادید خشکسالی شد و امسال امید را افزودید که امیدوارم امید مردم ناامید نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.