آوای جنوب

بازگشت دوباره هاکی به روستای تلخاب شیرین گچساران/ ادای دین پسر به پدر

آوای جنوب ملی پوش هاکی ایران از بازگشت دوباره هاکی پسران به روستای تلخاب شیرین گچساران خبر داد

آوای جنوب
ملی پوش هاکی ایران از بازگشت دوباره هاکی پسران به روستای تلخاب شیرین گچساران خبر داد.

نیما حیدری ملی پوش هاکی ایران امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار ما در گچساران از بازگشت دوباره هاکی پسران به روستای تلخاب شیرین گچساران خبر داد.

وی با بیان اینکه هاکی پسران تلخاب شیرین به روزهای اوج باز می‌گردد، گفت: با توجه به رکود چند ماهه‌ی هاکی پسران در گچساران و روستای تلخاب شیرین بر آن شدیم که دوباره به این رشته ورزشی که به عنوان مهد ورزش گچساران شناخته شده است، جان دوباره بگیرد.

این ملی‌پوش هاکی ایران ادامه داد: در حال حاضر نشست‌هایی با دبیر فدارسیون و کمیته ی روستایی و عشایری و مسوولان مربوطه نسبت به فعالیت و استعدادهای بچه‌های تلخاب شیرین برگزار و برای خروج از رکود هاکی پسران تلخاب شیرین و بهبود و رشد وضعیت هاکی منطقه تصمیماتی اخذ شد.

حیدری عنوان کرد: در این نشست مقرر شده که مسوولانی برای رشته ورزشی هاکی که در روستاهایی که در سطح استان‌ها در این رشته فعال هستند تعیین و به صورت اختصاصی ارزیابی، بازرسی و حمایت شوند تا در آینده شاهد رشد و بالندگی در این رشته باشیم.

وی با بیان اینکه پدرم بنیانگذار هاکی در روستای تلخاب شیرین بوده و هم اکنون در بستر بیماری به سر می‌برد، گفت: وظیفه دانستم برای حل مشکلات و ادای دین به پدرم و هاکی گچساران و روستای تلخاب شیرین برای رفع این مشکل شخصا با ریاست فدراسیون و مسوولان مربوطه مذاکراتی داشته باشم.

این ملی پوش هاکی کشورمان عنوان کرد: با حسن نیت و نظر مثبت ریاست فدارسیون مهد هاکی ایران در گچساران و روستای تلخاب شیرین به اوج خواهد رسید.

حیدری خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود در کنار پدر و پیشکسوتان ورزش گچساران خواهم داشت تا مانند سالهای قبل موفقیت هاکی گچساران و روستای تلخاب شیرین در سطح کشور و ملی رقم بخورد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president