آوای جنوب

داریوش یزدی: استقلال تهران نمایش خوبی مقابل همنام خوزستانی نداشت/تیم میلیاردی نباید در خانه امتیاز از دست بدهد

بازیکن اسبق استقلال تهران و خوزستان گفت: استقلال تهران نمایش خوبی مقابل همنام خوزستانی نداشت.
آوای جنوب؛
بازیکن اسبق استقلال تهران و خوزستان گفت: استقلال تهران نمایش خوبی مقابل همنام خوزستانی نداشت.

داریوش یزدی بازیکن سابق استقلال تهران و خوزستان که سابقه بازی در دو تیم هم نام خوزستانی و تهرانی استقلال را دارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص بازی  دو تیم استقلال تهران و خوزستان اظهار کرد: دو تیم بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند.

وی ادامه داد: از علیرضا منصوریان انتظار تدابیر بیشتری می‌رفت.

این مدرس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: منصوریان با توجه به اینکه سال گذشته نیز خود سرمربی این تیم بوده است انتظار می‌رفت در سال  جدید تیمش بتواند بازی‌ خوبی را به نمایش بگذارد و در ابتدای راه رضایت هواداران خود را جلب کند.

یزدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرمربی استقلال تغییر نکرده است و همان مربی فصل گذشته بر روی نیمکت نشسته است و در جذب بازیکنان با توجه به برطرف کردن چالش‌های سال گذشته تیم خود بازیکن جذب کرده است از او انتظار بیشتری می‌رفت.

وی افزود: به طور کلی هنوز در ابتدای فصل هستیم و استقلال و دیگر تیم‌ها هنوز در شرایط آرمانی نیستند.

بازیکن سابق استقلال تهران عنوان کرد: به عنوان مثال با توجه به اینکه برانکو سرمربی تیم پرسپولیس سال گذشته نیز در این تیم بوده است شاهد بودیم در فصل جاری با جذب بازیکن و برطرف کردن چالش‌های موجود در این تیم فصل جدید را نیز خوب شروع کرد.

یزدی در پاسخ به این سوال که چگونه می‌شود تیمی مانند استقلال تهران که برای جذب بازیکنان خود و راضی نگه داشتن هوادارانش میلیاردی هزینه می‌کند تا بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد در مقابل تیمی مانند استقلال خوزستان در تهران تن به تساوی می‌دهد، ابراز کرد: اگر بخواهیم بررسی داشته باشیم باید اذعان کرد که استقلال تهران نمایش ضعیفی از خود نشان داد و نتوانست برای تیم استقلال خوزستان آن هم در تهران دردسرساز شود.

مدرس فدارسیون فوتبال بیان کرد: به اعتقاد کارشناسان استقلال تهران نفرات خوبی را در این فصل جذب کرده است که قابلیت‌های فنی خوب و بالایی دارند و انتظار می‌رود در بازی‌های آینده این تیم با مدیریت بهتر شاهد بازی‌های خوبی از این تیم باشیم که بتوانند رضایت هواداران را به دست بیاورد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president