آوای جنوب

محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان شد/ چه کسی سرمربی نفت گچساران می‌شود؟

محمود فکری با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به توافق رسید

آوای جنوب

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیزجنوب گفت: محمود فکری در فصل ۹۷-۹۶ سکان هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مسابقات دسته اول باشگاههای کشور را برعهده خواهد داشت.

هدایت یزدی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طی جلسه ای که با این مربی داشتیم برای فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور به توافق رسیدیم و این مربی به زودی کار خود را با تیم نفت مسجدسلیمان آغاز می کند.

شایان ذکر است؛ محمود فکری ۴۸ ساله علاوه بر ۳۰ بازی ملی، سابقه حضور در تیمهای استقلال تهران، فجرسپاسی شیراز،نساجی مازندران و شیرین فراز کرمانشاه را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی در نیم فصل دوم فصل ۹۶-۹۵ جام آزادگان نیز سکان هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را بر عهده داشت.

از سوی دیگر تیم نفتی مناطق نفت خیز جنوب ،نفت و گاز گچساران است که در فصلی که گذشت با جذب بازیکنان کارنامه دار لیگ یک و لیگ برتری شروع خوبی داشت و و توانست خیلی راحت به دور دوم رقابت های لیگ دو صعود کند ولی در حالی که به عنوان گزینه اصلی صعود به لیگ یک از آنها نام برده می شد، مصدومیت بیش از ۶ مهره تاثیرگذار این تیم موجب شد تا داریوش یزدی و شاگردانش نتوانند به لیگ آزادگان راه یابند.

هر چند نفتی های گچساران نتوانستند امسال نیز صعود کنند ولی نمی توانیم به سادگی از درخشش نفت وگاز در سالی که گذشت عبور کنیم.

در این خصوص در روزهای آینده به علل عدم صعود نفت گچساران خواهیم پرداخت اما آن چیزی که از همه مهمتر است این است چه کسی در فصل جدید بر روی نیمکت نفت گچساران به عنوان سرمربی خواهد نشست.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president