آوای جنوب

آتش نشانی گچساران؛ انسان‌هایی که جان می‌دهند تا جان انسانی را از مرگ حتمی نجات دهند+تصاویر

مسؤول ایستگاه‌های آتش‌نشانی دوگنبدان گفت: در سال گذشته تعداد ۲۸۲ مورد حادثه و آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانی دوگنبدان گزارش شده است.

انسان‌ها همواره در مواقع بحرانی و حساس تنها شماره‌ای را که به یاد می‌آورند سازمان آتش‌نشانی است.

آوای جنوب

Image result for ‫آتش نشانی گچساران‬‎

وقتی با آتش‌سوزی، گرفتاری‌های سخت و یا در زندگی‌های شهری با مارهای سمی روبرو می‌شویم باز هم این آتش نشانان هستند که می‌توانند آرامش و امنیت را برای ما برگردانند.

Image result for ‫آتش نشانی گچساران‬‎

انسان‌هایی که حاضر هستند در بحرانی‌ترین شرایط به یاری حادثه‌دیدگان بشتابند و جان دهند تا جان انسانی را از مرگ حتمی نجات دهند.

Image result for ‫آتش نشانی گچساران‬‎

بزرگ مردانی که مخاطرات کاری خود را می‌بینند اما حفاظت و حراست از جان و مال مردم را وظیفه خود می‌دانند.

Image result for ‫آتش نشانی گچساران‬‎

شاید حادثه پلاسکو تهران و به شهادت رسیدن جمع زیادی از این مردان بزرگ سبب شد که شهروندان قدر وجود آتش نشانان را بیشتر بدانند، مردانی که همیشه و در همه حال به صورت شبانه‌روزی آماده باش هستند.

Image result for ‫آتش نشانی گچساران‬‎

در ادامه کامبیز افشین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به عملکرد یک ساله دو ایستگاه آتش نشانی دوگنبدان اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۲۸۲ مورد حادثه و آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانی دوگنبدان گزارش شده است.

Image result for ‫آتش نشانی گچساران‬‎

مسوول ایستگاه‌های آتش‌نشانی دوگنبدان با اشاره به آمار امداد و نجات توسط آتش‌نشانی دوگنبدان گفت: تعداد ۱۳۰حادثه امداد و نجات توسط و۲۰ مورد حادثه مارگیری انجام شده توسطامدادگران آتش‌نشانی دوگنبدان در سال گذشته صورت گرفته است که جمعا۴۳۲ مورد ماموریت داشته اند.

وی با اشاره به حوادث مختلف اتفاق افتاده در شهر دوگنبدان عنوان کرد: در یک سال گذشته تعداد ۷ نفر در حوادث غیر مترقبه جان باخته و تعداد ۴۶ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

افشین‌پور خاطرنشان کرد: این حوادث مربوط به آتش‌سوزی منازل مسکونی، اماکن تجاری و وسایل نقلیه بود که در مدت زمان کوتاه اطفا حریق صورت گرفته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president