آوای جنوب

دعوت امام جمعه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مناظره تلویزیونی

عبودی گفت: اگر استاندار می‌خواهد از قصه استخدام‌های فله‌ای فرار کند و فکر مردم را به جهت دیگری ببرد بداند که فایده‌ای ندارد و باید پاسخگوی مردم باشد که قضیه استخدام‌های فله‌ای چیست.

امام جمعه باشت گفت: برخی برای فرار از زیر فشار استخدام‌های فله‌ای ائمه جمعه را به تخریب متهم می‌کنند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باشت اظهار کرد: کسی به دید سیاسی به مسأله انتقادات ائمه جمعه نگاه نکند.

امام جمعه باشت گفت: اخیرا استاندار جایی صحبت کرده‌اند و گفته‌اند ائمه جمعه دولت را تخریب می‌کنند و ائمه جمعه غیر واقع را به جای واقع به خورد مردم می‌دهند و طرح این مسأله یعنی ائمه جمعه هر چیزی که برای مردم می‌گویند دروغ است.

عبودی گفت: اگر استاندار می‌خواهد از قصه استخدام‌های فله‌ای فرار کند و فکر مردم را به جهت دیگری ببرد بداند که فایده‌ای ندارد و باید پاسخگوی مردم باشد که قضیه استخدام‌های فله‌ای چیست.

وی بیان کرد: شما که می‌گویید حق شهروندی حق مردم است که جواب بخواهند، مگر حق شهروندی چیزی جز جواب دادن به مردم است.

عبودی افزود: حق مردم است که در جریان اخبار و اطلاعات و مسائل کشور قرار بگیرند، شما اگر از این قضیه ناراحت هستید پس حقوق شهروندی تصویب نکنید.

وی گفت:حاضر هستم در تلویزیون با هم مناظره داشته باشیم، مصداق بیان کنید این که کلی بگویید ائمه جمعه دولت را تخریب می‌کنند قابل قبول نیست.

عبودی ابراز داشت: شما استاندار استان هستی و فرزند همین استان ما خوشحال هستیم اگر شما موفق باشید و رشد کنید.

وی گفت: ما همه جور ارتباط که لازم بود با شما برقرار کردیم اما شما یک قدم جلو نیامدی، بخدا قسم که ۴ سال است استاندار یک بار جواب تلفن و پیام را نداده است، چرا جواب نمی‌دهید.!

وی افزود: شما استاندار هستی من هم امام جمعه این شهرستان شما با استاندارهای استان‌های دیگر فرقی ندارید، ما با مسئولین رده بالای کشور تماس می‌گیریم اگر در جلسه باشند و جواب ندهند بعد از جلسه خودشان تماس می‌گیرند.

عبودی افزود: شما استاندار یک استان کوچک هستید، یعنی می‌خواهید بگویید سرتان شلوغ است که ارتباط خود را با ما ضعیف کردی! در این میان تقصیر ما چیست، بنده بارها حضوری با شما صحبت کردم و گفتم که ارتباط داشته باشید.

وی با بیان اینکه شما این حرفها را درسایت ها می زنید گفت:منظورتان این است که امام جمعه ها دروغگو هستند که اگر اینطور است مردم نباید دیگر پشت سر ما نماز بخوانند
عبودی افزود:شما بزرگ استان هستی نباید این حرفها را بزنید،چرا وقتی به شهرستان ها میروید به دفتر امام جمعه سر نمیزنید؟آیا کسر شان شما میشود یا حرفی دنبال شما میزنند.
عبودی در ادامه گفت:
ایئمه جمعه را مظلوم گیر آورده اند ،نگذارید حرفایی بیشتر این بزنیم و حقوق های نجومی را پیگیری کنید که اینها همگی حق مردم بوده است.

وی گفت:اگر جایی را ائمه جمعه خراب کرده اند مصداق بیاورید که کجا خراب شده است،تشنج ایجاد نکنید و بجای این حرفا جامعه را اصلاح کنید.

عبودی افزود:شما هم به اشتباه خود اعتراف کن،ما افراد کینه ای نیستیم و مثل دو برادر باهم برخورد میکنیم،ما در آستانه انتخابات هستیم بگذارید جامعه در آرامش باشد.
عبودی گفت:۳۰نفر از فتنه گران همان کسانی که در فتنه ۸۸دخیل بوده اند به آقای ترامپ نامه نوشته اند که خواهش میکنیم کاری بکنید که جمهوری اسلامی از بین برود،ما این حاکمیت اسلامی را نمیخواهیم،تلاش کنید تحریم هارا بیشتر کنید چون اگر تحریم ها بیشتر شود ما ممنون شما میشویم،شما وعده داده اید که برجام را پاره میکنید خواهش میکنیم این کار را انجام دهید و برجام را از بین ببرید.

وی افزود:چه حرفای ذلیلانه ای زده اند،اینها دلشان پر است عصبانی و خشمگین هستند و اگر از خون ملت به آنها بدهند میخورند.
امام جمعه باشت افزود:شاید ملت دعواهای خانوادگی داشته باشد ولی ملت ایران،مردم عزیزمان همه ی گروه ها جناح ها در کنار هم هستند،در مقابل شما متحد هستیم.

وی گفت:با وجود اختلاف سلیقه ها ولی،دولت،قوه مجریه،قوه مقننه،دستگاه های قضایی درکنار هم هستیم و برای آنها مشکلی پیش نمی آید.
عبودی بیان کرد:ملت عزیزمان این فتنه گران را بشناسند که خواهان چه چیزهایی هستند.

وی گفت: کسی به دید سیاسی به مسئله نگاه نکند، من افتخار می‌کنم که خادم مردم شهرستان باشت هستم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president