آوای جنوب

احمدخورشیدی: باید وزیراستیضاح می شد تا خیلی چیزها مشخص می شد/ منتظر خبرهایی جدید در روزهای آینده باشید

اگر فانی می‌ماند و جوابگوی استیضاح مجلس بود بسیاری از حقایق روشن می‌شد تا همه بفهمند که چگونه حق عده‌ای معلم مستضعف و زحمت‌کش ضایع شده است

خورشیدیدبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی گفت: زوایای مهمی از اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان با استیضاح فانی مشخص می‌شد.

آوای جنوب؛

احمد خورشیدی‌آزاد اظهار کرد: در وضعیتی که دولت آقای روحانی در آن قرار گرفته نارضایتی مردمی را به وضوح شاهد هستیم.

این فعال سیاسی گفت: از طرفی ۷ ماه دیگر به انتخابات باقی مانده و می‌خواهند با تعریف کردن یک بسته سیاسی به مقاصد خود برسند و افکار مردم را از وضعیت فعلی که نارضایتی از عملکرد دولت است به سمت دیگری سوق دهند.

خورشیدی‌آزاد بیان کرد: از جمله این که از پازل تغییر و تحول در سطح وزارتخانه‌ها استفاده کردند و این تغییر در سطح وزارتخانه‌هایی است که دغدغه‌های مردم را نمایندگی نمی‌کند.

دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی افزود: دغدغه امروز مردم معیشتی است و ربطی به تغییر وزرای فرهنگی ندارد و اگر دولت دغدغه مطالبات معیشتی مردم را داشت باید اصلاحات را در وزارتخانه‌هایی مانند صنعت و اقتصاد و نفت انجام می‌داد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور با هدف مردمی تغییرات را انجام نداد، افزود: جالب‌تر این که افراد جدید معرفی شده را بدون برنامه و رزومه به مجلس معرفی کرده‌اند.

خورشیدی‌آزاد در خصوص فساد و اختلاس ۸۰۰۰ میلیارد تومانی در وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: درصد بالایی از این پول‌ها با عنوان وام به صورت کلان به ۵ تا ۶ نفر داده شده است.

وی با بی‌شرمانه خواندن این کار گفت: اگر فانی می‌ماند و جوابگوی استیضاح مجلس بود بسیاری از حقایق روشن می‌شد تا همه بفهمند که چگونه حق عده‌ای معلم مستضعف و زحمت‌کش ضایع شده است.

خورشیدی‌آزاد تصریح کرد: اگر فانی به جلسه استیضاح می‌رفت با بیش از ۲۰۰ رای برکنار می‌شد اما دولت پیشدستی کرد و اجازه چنین کاری را نداد.

دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی در خصوص عزل جنتی از وزارت ارشاد هم گفت: در روزهای آینده موضوعات جدیدی خواهید شنید.

خورشیدی‌آزاد در ادامه اظهارات خود با بیان این که مجلس نباید افراد رد صلاحیت شده قبلی را برای وزارت قبول کند، افزود: مجلس کسانی که سابقه خوب اقتصادی ندارند را نباید از فیلتر خود عبور دهد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نجفی برای آموزش و پرورش گزینه وزارت نشد، خاطرنشان کرد: نجفی بیشتر دوست دارد در وزارتخانه‌های اقتصادی فعالیت داشته باشد و با وضعیت اختلاسی که در وزارت آموزش و پرورش پیش آمده پذیرفتن این مسوولیت سخت و دشوار است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president