آوای جنوب

خلاصه شدن وظیفه روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد به ارسال پیامک تبریک و تسلیت

خبردر نشست شورای روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله این که روابط‌عمومی‌ها وظایف خود را در موضوعاتی مانند درج پیامک، آگهی تبریک و تسلیت خلاصه نکنند.

آوای جنوب؛

ظهر امروز نشست شورای روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور برگزار شد.

در این نشست که هر یک از مسؤولان روابط عمومی‌ها دغدغه‌های خود را در زمینه‌های مختلف بیان کردند تعدادی از خبرنگاران نیز به بیان نقاط ضعف روابط عمومی‌ها در این استان پرداختند.

داریوش بهنیازاده سرپرست خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با انتقاد از وضعیت سایت‌های روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: باید اذعان کرد که ۸۰ درصد از سایت‌های این استان در ادارات و دستگاه‌های مختلف تعطیل هستند و هیچ خبری بر روی آن‌ها دیده نمی‌شود.

این فعال رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این در حالی است که استان کهگیلویه و بویراحمد که در بسیاری از شاخص‌ها در کشور بالای رتبه ۳۰ قرار دارد اما در بحث رسانه و فعالیت‌های رسانه‌های و مطبوعاتی از استان‌های درجه اول کشور به شمار می‌رود.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد صریح از رویه و رویکردی که در حال حاضر روابط عمومی استان در پیش گرفته‌اند، افزود: درج پیامک‌های تبریک و تسلیت چه ارتباطی به روابط عمومی‌ها دارد که وظیفه اصلی خود را فراموش کرده‌‌اند و تنها به این کار دل خوش کرده‌اند.

وی گفت: چرا برای مثال روابط عمومی بهزیستی برای فرهنگ‌سازی در جذب خیران و یا روابط عمومی دادگستری برای فرهنگ‌سازی در خصوص جلوگیری از نزاع دسته‌جمعی و یا روابط عمومی‌ادارات صنعتی برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه صنعت و روابط عمومی دستگاه‌های فرهنگی برای کمک به رشد اقدامات فرهنگی و روابط عمومی شهرداری‌ها برای فرهنگ‌سازی در خصوص کمک به زیبایی شهر پیامک‌ نمی‌فرستند.

بهنیازاده با قدردانی از برخی دستگاه‌‌ها به خصوص استانداری به دلیل ارتباطات گسترده با خبرنگاران و اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی تصریح کرد: بیشترین اخبار در خصوص عملکرد استانداران و معاونین استاندار در کشور از کهگیلویه و بویراحمد و توسط خبرگزاری‌ها و سایت‌های فعال درج می‌شود که در کشور کم‌نظیر است.

در ادامه ضرغام علیبازی سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: ۸۰ درصد از سایت‌های ادارات استان تعطیل هستند و ما نمی‌دانیم عملکرد دولت تدبیر و امید چگونه باید به جامعه اطلاع‌رسانی شود.

وی گفت: باید آموزش‌های لازم به روابط عمومی‌ها داده شود تا بتوانند کار حرفه‌ای خود را دنبال کنند.

علیبازی تصریح کرد: وقتی خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان با همه توان در میدان اطلاع‌رسانی حاضر هستند نباید کم‌کاری و ضعف در روابط عمومی‌ها مشاهد کنیم.

این فعال رسانه‌ای خاطرنشان کرد: باید روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها با تعامل با یکدیگر مشکلات و نقاط قوت و ضعف استان را به درستی پوشش و انعکاس دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president