آوای جنوب

قدردانی شهردار و اعضای شورای شهر اهواز از مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

با حضور شهردار و اعضای شورای شهر اهواز از مهندس علیرضا دانشی به خاطر همکاری و تعامل دوسویه و مثبت ایشان و مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قدردانی به عمل آمد.

به گزارش آوای جنوب، در این جلسه که روز دوشنبه (۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در سالن جلسات شورای شهر اهواز برگزار شد، شهردار و اعضای شورای شهر اهواز از مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به واسطه تلاش ایشان برای ارائه خدمات بیشتر به مدیریت شهری خصوصاً در بحث حمل و نقل عمومی تقدیر به عمل آوردند.

در این نشست اعضای شورای شهر ضمن تشکر از نگاه انقلابی مدیریت جدید به مدیریت شهری در راستای خدمت به مردم حوزه‌های مشترک تعاملی بین نفت و شهرداری را متعدد عنوان کردند و خواستار گسترش این تعاملات شدند.

پرداخت عوارض آلایندگی و انتظار از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای اقناع شرکت ملی نفت و وزارت نفت به منظور تسریع در روند پرداخت این مطالبات، مشارکت در ترمیم آسفالت و خدمات جاده‌­ای، ورود جدی مناطق نفتخیز جنوب به بحث کمربند سبز و ایجاد فضای سبز در ورودی‌های شهر، ایجاد کارگروه‌­های مشترک برای جامعیت بخشی به تصمیمات بین دومجموعه و قدردانی از کمک مناطق نفتخیز جنوب برای خرید بیش از ۶۰ دستگاه اتوبوس از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

همچنین توجه به عدالت اجتماعی، ارائه لیست خریدها و قراردادهای نفتی به مجموعه شهرداری برای مطالبه ارزش افزوده­‌ی آنها و توجه هرچه بیشتر به انتظارات به‌­حق مردم از صنعت نفت از دیگر خواسته­‌های مطرح شده توسط اعضای شورای شهر بود.

شایان ذکر است در دی‌ماه سال گذشته نیز راهکارهای افزایش تعامل میان مناطق نفتخیز جنوب و شهرداری اهواز به منظور توسعه پایدار شهری مورد بررسی قرار گرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president