آوای جنوب

دیدار نماینده مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب با خانواده حادثه دیدگان شرکت نفت گچساران

در پی حادثه تلخ و ناگواری که چندروز پیش در شرکت نفت و گاز گچساران رُخ داد و مُنجر به جانباختن یکی از کارکنان خدوم شرکت نفت و زخمی شدن دوتن دیگر شد، سعید آتش بار رییس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به نمایندگی از مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در پی این حادثه در این شهر حضور یافت.

 

به گزارش روابط عمومی نفت و گاز گچساران: در پی حادثه تلخ تیراندازی در این شرکت که منجر به فوت یک نفر و مجروح شدن دو نفر شد، مهندس سعید آتش بار به نمایندگی از مدیرعامل این شرکت در گچساران حضور یافت و با خانواده کارمند مرحوم و مجروحین این حادثه دیدار کرد. بر اساس این گزارش نماینده مدیرعامل شرکت‌ ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیرعامل نفت گچساران؛رییس اداره شیمیایی مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران صنعت نفت ضمن حضور در مراسم تشییع مرحوم عنایت الله عزیزیان زاده در منزل آن مرحوم حضور یافته و با خانواده محترم شان ابراز همدردی کردند.

آتش بار در این دیدار با قرائت پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به خانواده، بستگان و کارکنان صنعت نفت و با اشاره به تاکید علیرضا دانشی مبنی بر رسیدگی سریع به وضعیت خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: این حادثه تلخ غم بسیار سنگین و بزرگی برای صنعت نفت است و از خدای متعال صبر جزیل برای خانواده عزیزیان زاده خواستاریم.

سعید آتش بار افزود: با تمام توان در کنار خانواده عزیزیان زاده و حادثه دیدگان هستیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد. نماینده مدیرعامل مناطق نفت‌خیز با تقدیر و تشکر از سعه صدر خانواده عزیزیان زاده گفت: این صبر نشان از بزرگواری این خانواده است که در چنین شرایطی به مجموعه صنعت نفت کمک کرده اند. در ادامه مراسم هیئت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در بیمارستان نفت گچساران حضور یافت.

سعید آتش بار در عیادت حادثه دیدگان این واقعه تلخ با ابراز تأسف گفت: مجموعه مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب و گچساران آماده هر گونه کمک به جهت بهبودی حادثه دیدگان هستند. وی با آرزوی سلامتی برای این دو عزیز ادامه داد: با دستور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب تمامی امکانات پزشکی فراهم شده است و آماده هر گونه کمکی هستیم.

گزارش: علی‌مراد کاظمپور

عکاس: وحید رضانژاد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president