آوای جنوب

امنیت این نیست که هر کسی خواست سخنرانی کند بگوییم که نیاید

باید تدبیر و تمهیدی اندیشیده شود که افراد در چارچوب قانون و با رعایت حریم‌ها و مرزها حضور پیدا کنند و حرف خود را بزنند و امنیت هم برقرار باشد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک به سیاست‌زدگی در این استان را خیانت به مردم دانست.

آوای جنوب ؛ملک‌حسینی

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین استاندار با بیان این که بحث هماهنگی میان مسئولان به مثابه یک وظیفه است، اظهار کرد: اگر کاری وظیفه باشد جای شکوه ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان داشت: هر چیزی و هر کسی که کمترین نقشی در سیاست‌زدگی استان داشته باشد خیانت کرده است.

آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: تعامل باید وجود داشته باشد و هر جایی که احیانا خلاف شرعی صورت گیرد تذکر داده خواهد شد ولی معتقدم در استان به دلیل سلامت مردم و مسئولان هر مشکلی به سادگی و سهولت حل خواهد شد.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کشاندن برخی از حرف‌ها و بحث‌ها به مجامع عمومی درست نیست و هنگامی که اتفاقی نمی‌افتد نباید داد زد و در شرایط عادی داد و بیداد و آشفته بازار درست کردن، خیانت به مردم است.

آیت‌الله ملک‌حسینی در قسمتی دیگری از اظهارات خود در جمع مسئولان ارشد استانی با بیان این که در دوران ستمشاهی استان ما در خط محرومیت نبود بلکه در عمق محرومیت قرار داشت، افزود: انصافا در سال‌های گذشته جمهوری اسلامی خدمات زیادی در این استان داشته است و تا اندازه زیادی توانست نه چاله‌های محرومیت، بلکه دره‌های محرومیت را پر کند.

وی تصریح کرد: اکنون که انقلاب نهضت خدمت را در این استان ترویج کرده، همین خودش بزرگترین خدمت به این مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه با مبارک دانستن سال ۹۳ برای کشور گفت: این توفیقی بود که قیمت نفت کاهش پیدا کند زیرا نباید چشم ما در اقتصاد به زیر زمین و دستمان دراز به سوی دیگران باشد.

وی با بیان ضرورت روی آوردن به اقتصاد مقاومتی افزود: نباید دلمان را هم به مذاکرات خوش کنیم که آیا ممکن است فرجی در اقتصاد ایجاد شود یا خیر؟

آیت‌الله ملک‌حسینی بخش دیگری از اظهارات خود را به انتخابات سال ۹۴ اختصاص داد و گفت: نشاط سیاسی باید در استان برقرار باشد و افراد و گروه‌ها کار سیاسی را بدون سیاسی‌کاری انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: یک جامعه برای این که به اهداف خود برسد نیاز به محیط امن و سالم دارد و آشفتگی به هیچ وجه اجازه رسیدن به اهداف را نخواهد داد.

وی در خصوص حضور سخنرانان در استان گفت: امنیت این نیست که هر کسی خواست سخنرانی کند بگوییم که نیاید، بلکه باید تدبیر و تمهیدی اندیشیده شود که افراد در چارچوب قانون و با رعایت حریم‌ها و مرزها حضور پیدا کنند و حرف خود را بزنند و امنیت هم برقرار باشد.

آیت‌الله ملک‌حسینی با تأکید بر این که سیاست هم ترمز دارد و در سال ۹۴ هم به دلیل انتخابات استان باید سیاسی باشد نه سیاست‌زده، افزود: استمرار محرومیت‌ها در استان ما به همین دلیل سیاسی‌بازی است که این کار همه جا را با مشکل مواجه کرده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president