آوای جنوب

افزایش تولید و اشتغال جوانان با تدبیر استاندار در سیلاب کلوار کلید خورد/ روستای سیلاب در مارگون جابجا می شود؟

آوای جنوب

پس از دهمین روز معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد علی احمدی زاده استاندار این استان به منطقه محروم سیلاب کلوار در شهرستان مارگون سفر کرد تا با تدبیر استاندار رونق تولید و اشتغال جوانان کلید بخورد.

در این سفر یک روزه «باقر قائمی» فرماندار مارگون، «قدرت اله ویسی» مدیرکل تعاون روستایی استان، «رحمان خادم» مدیرعامل شرکت گاز استان، «اسفندیار برخه» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، «جمال معتمدی نژاد» مدیرعامل شرکت برق استان، «نصیری راد» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و جمعی از مسئولان استاندار را همراهی می کنند.

گاز، کمبود آب شرب، و عدم دسترسی مناسب به جاده های روستایی مهمترین خواسته های سیلاب کلواری ها از احمد زاده بود تا او در این سفر به روستاهای ادور، بورک سفلی و علیا و امامزاده شاه غالب ع قول مساعدت و رفع مشکلات درخواست اهالی را بدهد.

احمد زاده در این سفر از مسئولان خواست تا به رفع مشکلات این منطقه اهتمام داشته باشند.

وی از آبفای استان خواست تا مشکل کمبود آب منطقه سیلاب کلوار مارگون تا ۳ ماه آینده رفع و مسئولان متولی نسبت به آسفالت راه روستایی این منطقه تا مرز استان چهار محال بختیاری اقدام کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت وام های کم بهره اشتغالزایی به جوانان این منطقه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با رایزنی با سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون و افزایش خطوط تولید و راه اندازی شرکت حمل و نقل از جوانان این منطقه برای اشتغالزایی در این شرکت استفاده می شود.

احمد زاده موقعیت مکانی روستای سیلاب را به دلیل قرار گرفتن در شیب کوه خطر ناک ارزیابی کرد و از فرماندار و رئیس بنیاد مسکن خواست تا نسبت به جابجایی این روستا برنامه ریزی و چاره اندیشی شود.

سیلاب کلوار روستایی با ۲ هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت در آخرین نقطه مرزی با استان چهارمحال و بختیاری است که مشکلات عدیده ای دارند و از نظر زیرساخت ها با مشکلات زیادی از جمله آب شرب، کشاورزی، بهداشت، جاده، تحصیل دانش آموزان و … مواجه است.

به دلیل عدم آنتن دهی اینترنت در این منطقه تصاویر این سفر با تاخیر ارسال می شود که کار بروز رسانی خبر تا ساعتی دیگر انجام می شود و امید است این موضوع مهم نیز در دستور کار استاندار قرار گیرد تا مشکل اینترنت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اهالی نیز برطرف شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president