آوای جنوب

سردار الله کرم در گچساران : مردم در انتخابات به قشر مُرفه جامعه رأی ندهند

من شنیدم در گچساران اخیرا شادی‌هایی نامناسب به بهانه‌های مختلف برپا می‌شود؛ سوار شدن یک زن بر روی اسب و حرکت کردن در میان مردان کار غیر ارزشی است.

الله کرمسردار الله کرم میدان دادن به رسانه و کسانی که دشمنی دیرینه با اسلام دارند و معتقدان به بازگشت امپراطوری ایران با نماد شیر و خورشید هستند حرکتی غیرارزشی است.

آوای جنوب ؛

به گزارش خبرنگار آوای جنوب از گچساران، عصر روز گذشته و به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، همایش « گفتمان مقاومت » با حضور سردار حسین الله کرم از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد.
فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس در این همایش با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: جایگاه استراتژیک شهرستان گچساران برهیچ کس پوشیده نیست.
سردار حسین الله کرم با اشاره به اینکه گچساران ۲۵ درصد نفت و گاز کشور را تولید می‌کند، افزود: این شهرستان قبل از انقلاب و پس از انقلاب نقش بسیاری ایفا کرد.
وی به اعتصاب کارکنان شرکت نفت گچساران در دوران انقلاب اشاره کرد و گفت: اعتصاب کارکنان صنعت نفت گچساران کمر رژیم پهلوی را شکست.
فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: گچسارانی‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز حضوری خوب داشتند و در آنجام هم خوش درخشیدند.
الله کرم به وجود دو قوم لر و ترک در گچساران اشاره و خاطرنشان کرد: قشقایی‌ها قبل از انقلاب و لرها پس از انقلاب نقش برجسته‌ای داشتند.
وی افزود: این دو قوم سبب برجسته‌سازی این شهرستان در عرصه‌های مختلف شدند.
فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: امروز برخی حرکت‌های غیر ارزشی در کشور ما در حال شکل گیری است و مسئولان باید جلوی این کارها را بگیرند.
الله کرم با بیان اینکه کسانی که حذف ممیزی کتاب در دوران کنونی را مطرح می‌کنند بدانند که این کار غیرارزشی است، گفت: برداشتن مرز هنر، حمایت از تک خوانی بانوان، دسترسی آزاد به فیس بوک و اینترنت کار غیرارزشی است.

عضو شورای حزب‌الله تهران، اعتقاد به حذف پارازیت ماهواره‌ای که سبب آزادی دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند می‌شود را ضدارزشی عنوان کرد و گفت: به کسانی که اعتقاد به حذف پارازیت ماهواره‌ای علیه شبکه‌های ضدنظام دارند، محدودنگر می‌گویند، اما این محدودنگری نبوده، چراکه ما قصد جلوگیری از تخریب شبکه‌های معاند را داریم.
وی تأکید کرد: وزیری که خود را ادامه دهنده جریان خاتمی و فتنه بداند و موافق برداشتن حصر باشد کار غیرارزشی است.
فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: پرونده کسانی که در حصر هستند به طور کامل معلوم بوده است.

وی افزود: افراد در حصر دارای پرونده‌های مشخصی هستند، خود رئیس جمهور محترم نیز رئیس شورایعالی امنیت ملی است و اگر قرار بر برخورد به شکل دیگری وجود دارد، نباید این امر به میان توده‌های مردم کشیده شود.

دکتر الله‌کرم یادآور شد: استفاده از تاریخ گذشته از جمله بخشش حر توسط امام حسین(ع) برای بخشش سران فتنه یا در بحث پرداختن به مذاکره پسر سعد با امام حسین(ع) خلط کردن مباحث بوده و این امر نتیجه مطلوبی ندارد.
الله کرم با بیان اینکه: برخی تصویر وزیر ارشاد سابق یعنی مهاجرانی را در دفتر کار خود می‌زنند که این کار غیرارزشی است گفت: مهاجرانی در طول فتنه سال ۸۸ به فتنه دامن زد و در شبکه «BBC» علیه ملت ایران تحلیل‌های زیادی برای انگلیس‌ها انجام داده است.

 سردار الله کرم میدان دادن به رسانه و کسانی که دشمنی دیرینه با اسلام دارند و معتقدان به بازگشت امپراطوری ایران با نماد شیر و خورشید هستند حرکتی غیرارزشی است.
فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه نظام ما اسلامی است، تأکید کرد: بی اخلاقی کردن در جامعه، بی عقلانی خواندن و به جهنم فرستادن منتقدان و بی سواد خواندن منتقدین کار غیرارزشی است.
الله کرم با بیان اینکه طرح پلیس سکولار کار غیرارزشی است، گفت: من شنیدم در گچساران اخیرا شادی‌هایی نامناسب به بهانه‌های مختلف برپا می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه شادی‌ها باید در چارچوب ارزش‌ها باشد، تصریح کرد: سوار شدن یک زن بر روی اسب و حرکت کردن در میان مردان کار غیر ارزشی است.
الله کرم با بیان اینکه باید مسئولان از قشر ضعیف و محروم جامعه باشند، گفت: مردم ما باید به خان‌ زاده‌ها رأی ندهند.
فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ما باید به چارچوب اسلام و ارزش‌ها توجه کنیم و برخلاف آن حرکت نکنیم.
الله کرم با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، گفت: پیام ما در جلسه امروز به مذاکره کنندگان این است که ما در زمینه مذاکرات هسته‌ای عزت می‌خواهیم و ذلت نمی‌خواهیم حتی اگر تحریم‌ها برداشته نشود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. صدیق گفت:

    در مراسم بزرگداشت ایام الله سوم خرداد، مدعیان اصلاح طلبی و مدیران اغلب ادارات و نهادها، غایب بودند،، هیچ کس حاضر نشد برای این روز هزینه کند، حتی پلاکارد یابنر نصب کند،، چون این مراسم بنام نماینده مجلس ثبت نمیشد و صرفا برای ادای احترام به شهیدان و فاتحان خرمشهر. بود، همین اداراتی که میلیون ها تومان برای، جشن سالن شادی و چمن سراب ننیز هزینه کردند،، در سوم خرداد، اجازه نداشتند یک ریال هزینه کنند.،.. این است افکار کسانیکه از یاد برده اند، که امنیت و آزادی آنان مرهون جانبازی فاتحان خرمشهر میباشد.،

  2. اصلاح طلب پیرو خط امام گفت:

    گلایه ای از سران اصولگرایان گچساران

    آیا شما خجالت نمیکشید که به بزرگترین افتخار جنگ یعنی فتح خرمشهر اینقد جفا میکنید؟؟؟؟؟؟؟

    آیا خجالت نمیکشید که مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر را به میتینگ اصولگرایان تندرو گچساران تبدیل کرده اید؟؟؟؟؟؟؟

    اینها که همش روی هم ۳۰۰ نفر با ارفاق ۴۰۰ نفر بودن که در مراسم شرکت کردن و همه آنها از لیدرهای طرفدار حسینی و علیمراد جعفری بودن.

    من خودم ۳۰۰ نفر از شرکت کنندگان مراسم را کاملا میشناسم.
    بیشترشان آموزش و پرورشی یا بازنشته آموزش و پرورش هستن.
    بیشترشان همیشه در انتخابات عضو هیئت نظارت یا اجرایی انتخابات یا عضو های ستاد حسینی و علیمراد جعفری بودن.

    بجز آقای فرماندار و شهردار و چند مسئول دیگر و چند تا جوان یا کارمند که داوطلبانه شرکت کردن اصلا مردم عادی کوچه و خیابان را در مراسم
    نمی بینید.

    اصلا خبری از جوانان یا نوجوانان نیست.حتی میانسال هم خیلی کم است.همش پیرمردهای قدیمی ستاد انتخاباتی مرحوم نبی زاده و علیمراد جعفری و حسینی بودن.تازه طرفدارانشان و بدنه مردمی اصولگرایان گچساران هم نیامده بودن بلکه همش لیدهای اصلی ستاد بودن.

    اگر متن خبر را کسی نخوانده باشه و تصاویر را نگاه کنه فکر میکنه جلسه هماهنگی ستاد اصولگرایان گچساران است یا جلسه هماهنگی ستاد احمدی نژاد است.
    تازه علیزاده فرماندار دوران احمدی نژاد و یدالله مرادی هم کنار سردار نشسته بودن.نکنه خبری بوده ما خبر نداشتیم.

    تو رو خدا با دفاع مقدس و آبروی جنگ بازی نکنید.
    لااقل یک آدم میانه رو می آوردید تا ۴ تا آدم صلواتی بیان مراسم.
    این که نشد بین این همه سردار برید سردسته حزب الله تهران را بیارید که خیلی روی حرفهای سابقش حرف و حدیث است.

    به من ربطی نداره اما اینو بدانید سران اصولگرایان گچساران از خواب خرگوشی دوران احمدی نژاد بیایید بیرون.

    برید نیروی جوان تربیت کنید که مجبور نباشید برای استقبال از سردار جنگ همش پیرمردها و لیدهای اصولگرا را بیارید مسجد شهیدان.

    جناب علیزاده و جناب مرادی و آقای راهی و آقای رحمانی و….. تورو خدا آیا فکر کرده اید اگر تمام لیدرها و اعضای اصلی ستاد انتخاباتی اصولگرایان گچساران به مراسم نیامده بودن جمع مردم عادی در مسجد شهیدان برای مراسم سالگرد آزاد سازی خرمشهر با سخنرانی سردار الله کرم به ۵۰ نفر هم نمیرسید.
    بخدا شما اصلا فکر عواقب این روش مراسم گرفتن را کرده اید؟؟؟؟اصلا فکر کرده اید چطور سرتان را در آن مراسم جلوی فرماندار اصلاح طلب بالا ببرید باور کنید اگر من بودم آب میشدم.

    شما مراسم اصلاح طلبان در گچساران در مدرسه شاهد و مراسم اصلاح طلبان در یاسوج و چند مراسم اخیر در گچساران با حضور دکتر تاجگردون را دیده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من یک اصلاح طلب اصولگرا هستم و دلم بحال شما اصولگرایان ساده اندیش گچساران با این افکار عجیبتان میسوزد.
    انشاالله در مراسمات بعدی دیگه از این کارها نکنید چون آبروی خودتان را می برید.مراسم یا نگذارید یا بزرگ و باشکوه برگزار کنید.

    عکسهای مراسم شده آلبوم شخصی لیدرها و اعضای ستاد اصولگرایان گچساران.هیچ شباهتی به عکسهای مراسمات مردمی نداره.

    کمی رک حرف زدم تا از خواب غفلت بیرون بیایید.
    حلال کنید

  3. ب گچسارانی گفت:

    که جمع کن . اگه اینها و مثله اینا نبود معلوم نبود الان داعش باهات چیکار میکرد.منظورمو میفهمی که؟ببخش رک حرف زدم حلالم کن.خخخخخ

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president