آوای جنوب

شوک بزرگ به انتخابات گچساران/ رونمایی از مطالبات لیدرهای سابق تاجگردون در همایش بزرگ وحدت آفرین هومان عسکری+ تصاویر

آوای جنوب،

به گزارش آوای جنوب، شب گذشته هومان عسکری کاندیدای جوان و حقوق دان میان دوره‌ای حوزه گچساران و باشت با استقبال هواداران خود وارد حوزه انتخابیه شد.

بر اساس این گزارش هومان عسکری که به تازگی صلاحیت خود را از شورای نگهبان دریافت کرده است در حالی پا به عرصه انتخابات گذاشته است که وجود وی و عدم حضور برخی از کاندیداها موجب وحدت بی نظیر قشقایی ها شده است .

به نظر می رسد این برای اولین بار است که قشقایی ها به چنین وحدت بی نظیری رسیده اند.

افراسیاب پرویزی که در ۲ دور گذشته از نماینده سابق گچساران حمایت کرده بود در این دور از انتخابات به هم زبان خود پیوست و در این نشست هم اندیشی اظهار کرد: برادران و خواهران امروز روز وحدت در گچساران و باشت است .

پرویزی افزود : برخی بهانه می آوردند چرا ما در صحنه نیستیم و برخی از ما ایراد می گرفتند چرا ما نیستیم اما امروز ما آمده ایم تا از بین همگان در کنار فرزند گچساران و باشت دکتر عسکری باشیم و این را بدانید ما برای تطهیر خود نیامده ایم بلکه برای انتخاب اصلح آمده ایم.

پرویزی گفت: امروز جای خالی غلامرضا تاجگردون را احساس می کنیم و متأثر هستیم آقایان سید قدرت حسینی و ساسان تاجگردون در بین ما نیستند و کاش آنها هم بودند تا شاهد رقابتی خوب بودیم اما امروز دکتر هومان عسکری را اصلح می دانیم.

پرویزی بیان کرد: من و دکتر کریمی و خسرو طاهری و دیگر دوستان آمده ایم تا در کنار دکتر هومان عسکری باشیم.

خسرو طاهری: تجربه زیادی دارم و ما آمده ایم جواب خیلی از خیانت ها را بدهیم

در ادامه خسرو طاهری  اظهار کرد: ما سردی و گرمی های زیادی دیده ایم و این بهترین موقعیت است که فردی شایسته برای آرامش منطقه راهی مجلس شود.

طاهری افزود : من آدمی نیستم در کنار کسی باشم که شکست بخورم و من آمده ام برای پیروزی و تمام .

خسرو طاهری ادامه داد: تجربه زیادی دارم و ما آمده ایم جواب خیلی از خیانت ها را بدهیم .

طاهری گفت: ما فرزند گچساران هستیم و همان مامای قدیمی ناف ما را برید و روی یک نیمکت بودیم و امروز روزی است که شما لرها باید بدهکاری تان را به ما ترک ها بدهید .

وی اذعان کرد: یادتان که نرفته آن روز که برادران ما در صحنه بودند در کنار شما لرها بودیم و امروز از شما می خواهیم در کنار ما باشید تا فرزند ما و شما وارد مجلس شود تا چشم دشمنان همه ما کور شود.

خسرو طاهری اظهار کرد: کینه و کدورت و را کنار گذاشته ایم و از همه مردم می خواهم به پای صندوق های رای بیایید و ما باید سرنوشت خودمان را خودمان مشخص کنیم و گوش به این حرف ها ندهید که نا امید شوید و همه به پای صندوق های رای بیایید.

وی خاطرنشان کرد: تا روز آخر در صحنه هستیم و حماسه بزرگی را رقم خواهیم زد.

 انتظار محمود کریمی از برادران لر زبان خود

در ادامه این همایش محمود کریمی ابراز کرد:کاندیدای ما پیروز انتخابات خواهد بود و  امروز فرصتی است تا فرزندی شایسته از دیار ما نماینده گچساران و باشت شود.

کریمی افزود :تا دیروز در خدمت نماینده سابق بودیم اما بر اساس شایسته سالاری و اعلام اسامی تایید شده دکتر هومان عسکری شایسته ترین فرد برای این انتخابات است.

وی ادامه داد: ما به دنبال آرامش هستیم و تنها کاندیدی که می تواند آرامش را به ارمغان بیاورد دکتر هومان عسکری خواهد بود.

کریمی افزود :همانگونه که در دور گذشته ما ترک و لر نکردیم و شایسته سالاری را انتخاب کردیم از همگان انتظار داریم امروز در کنار ما باشند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president