آوای جنوب

دهه فجر جولانگاهی برای تبلیغات انتخاباتی نشود

آوای جنوب:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید خدمات نظام را به نفع شخص خاصی مصادره کنند و دهه فجرنباید جولانگاهی برای تبلیغات انتخاباتی شود.

دهه فجر جولانگاهی برای تبلیغات انتخاباتی نشود

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز نشست شورای  ادارای با دو موضوع دهه فاطمیه و دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست یدالله مرادی با بیان اینکه در آستانه چهل و یکمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، گفت: همه ما باید مدیون امام(ره) و شهدا هستیم و  هرآن چه  که داریم از شهداء است.

 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی که با هویت دینی آغاز شد و گفتمان جهانی وحدت مستضعفین و مسلمین را ایجاد کرد و طبیعی است که در بی‌رحمانه ترین شکل هم توسط دشمنان مورد هجمه قرار گرفته است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران افزود: باید در مقابل انقلاب اسلامی ادای دین کرد.

 مرادی ادامه داد: همه ما مسوولان مدیون و امانت دار امام (ره)  هستیم که با عبا و قبای خود بزرگترین رژیم را سرنگون کردند.

 این مسوول ابراز کرد: ما مدیون کسانی هستیم که در طول این چهل سال با نثار خون خود از این نظام و انقلاب حفاظت و حراست کردند.

مرادی ادامه داد: وقتی که انقلاب اسلامی را با انقلاب فرانسه، روسیه و چین مقایسه می‌کنیم مشاهده می‌شود که انقلاب اسلامی دارای ویژگی های خاصی دارد که در هیچ یک از انقلاب های رخ داده وجود ندارد.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قله مبارزه با مظاهر شیطانی است و امسال دهه فجر به نوعی اولین سال از اجرای عملی بیانیه گام دوم انقلاب است و گامی که متوجه نسل های جوان و آینده کشورمان است که باید به عنوان یک وظیفه با عمل تبیین کنیم، عنوان کرد: امسال برنامه‌های  دهه فجر از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که می‌توان به اولین سال بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد.

 مرادی ابراز کرد:  در دهه فجر امسال جشن های متعدد و متنوع  برگزار خواهد شد که از دیگر ویژگی‌های برنامه دهه فجر امسال است.

 وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید خدمات نظام را  به نفع شخص خاصی مصادره  کنند چرا که خدمات مربوط  به نظام و شهدا و بیت المال است و هیچکس و هیچ جریانی نمی‌تواند منتی برمردم داشته باشد.

این مسوول ادامه داد: به عنوان مثال آقایان جهاد کشاورزی، امور آب، هلال احمر و دیگر دستگاه های اجرایی این خدمات متعلق به نظام است و ما امانت دار هستیم.

 مرادی اذعان کرد:همه ما باید مدیون و امانتدار مردم باشیم و باید توجه داشته باشیم که دهه فجر نباید جولانگاهی برای تبلیغات انتخاباتی شود.

رئیس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران اذعان کرد:  در این ایام بایستی فضای اداری را پاکسازی کرد و فضای اداری و محیط شهرمان مزین به فضای انقلاب اسلامی شود و خدماتی که هم می خواهیم ارائه  دهیم با همین عنوان باشد.

 وی در ادامه با اشاره  به یکی دیگر از مناسبت‌ها در روزهای دهه فجر در ۲۰  بهمن برنامه چهلمین روز ترور شهادت قاسم سلیمانی است، گفت: برنامه باشکوه و بزرگ  با حضور سخنران کشوری برگزار خواهد شد.

مرادی در ادامه با انتقاد  از روسای ادارات گفت: متاسفانه در سالهای گذشته هر رئیس کمیته‌ای که دعوت به همکاری می‌شود حضور پیدا نمی‌کرد.

 وی ادامه داد: دستگاه های اداری ما در دهه فجر بخل‌ترین  و خساست‌ترین را انجام می‌دادند و از حتی  از نصب یک پرچم خودداری می‌کردند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد: در دهه فجر امسال پنج جشن روستایی با همکاری جهاد کشاورزی در روستاها برگزار می‌شود که برخی از روسای ادارات از حضور در این مراسم خودداری می‌کردند.

 مرادی خاطرنشان کرد: امسال ۱۲کمیته برگزاری  مراسمات دهه فجر  از جمله کار گروه اصناف، مساجد، ایثارگران، بسیج، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، دانش آموزی و فرهنگیان، فضاسازی و مدیریت شهری، کودک و نوجوانان، ورزش و جوانان، همیاری و خدمات رسانی و  اماکن مقدسه مراسمات دهه فجر را برگزار خواهند کرد.

 وی ادامه داد: در دهه فجر امسال دستگاه قضا و نیروی انتظامی به رسالت نظارت خود در برگزاری جشن و برنامه های ویژه خود را دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president